Malin Nordström

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av malin - 20 juli 2009 21:33

















.

.

.

.






















Fortfarande stora halsband i höst och det gillar jag! Dessa är från HM och har kommit in på HM´s nätsida. Dem flesta finns även i guldfärgad oxå, för dem som gillar det mer.



Nä nu ska jag forts. med att skriva min packlista till Paris, vägrar packa med mig för mycket så nu planeras det för fullt. Även att jag har lite ont i halsen..eller inbillar jag mig..nä..en stor suck är det iaf.





























Av malin - 20 juli 2009 16:23












.

.

.

.



















Om en vecka befinner vi oss i Paris, hur underbart är inte det?!







Av malin - 20 juli 2009 14:06













.

.

.

.








Dyngsur efter en liten promenad.. Vilken sommar!






Har nyss varit ute med Missy i regnet...not fun! Idag har jag faktiskt varit duktig, har ringt om en massa papper och såklart så har det blivit fel, vad annars så imorn måste jag ner på stan och visa upp ett papper.







Sen har jag faktiskt varit och fixat körkort..yes! Tog bara ett tag..hm.. Så om en vecka äger jag äntligen ett nytt. Bilden vet jag inte om jag visar..haha Gillar verkligen inte att ta kort till sånt där.








Får se om Milton får komma hem idag, känns som att löpet börjar gå över nu iaf. Annars så händer det inte så mycket mer idag..spännande..



















































Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards