Malin Nordström

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av malin - 12 juli 2009 17:29













.

.

.

.

















Väntar på att R ska komma hem med pizza, gott!



----------------------------------------------------------------------------------------------


(Hamburgare till frukost igår och pizza till middag idag och man undrar varför favoritjeansen sitter så trångt nu..oj, oj, oj..)



----------------------------------------------------------------------------------------------



Ikväll blir det bara lugnt, har sovit nån timme nu skönt! Kanske blir en film ikväll om texten vill vara snäll och fungera! Får se om jag orkar lägga in några bilder ikväll annars blir det nog imorn. Nu pizza och ännu tajtare byxor, härligt..










Av malin - 12 juli 2009 13:17













.

.

.

.











Idag är det en trött söndag för alla här i huset. Kanske ska ta och berätta lite kort om vad som hönde igår..det var lilla Sara som råkade ramla lite i trappan ute..och gjorde illa benet. Lite roligt såhär i efterhand, men tråkigt då dem var tvungen att åka till sjukan för kolla upp det. Så vi har varit barnvakt åt Emmy tills idag. Och det gick ju bra förutom att hon vaknade kl 06 imorse..därav en trött söndag! + att det ringde en skyddat igår natt efter midnatt så jag kunde inte sova, lite skraj att det skulle komma några rånare/mördare..haha =)











Så nu ska jag lägga mig och vila i sängen med min karl, hörs senare! kram


























Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards