Malin Nordström

Alla inlägg under juli 2009

Av malin - 26 juli 2009 12:54














.

.

.

.

















Uppdate: var ut en sväng igår, hade roligt men hann inte träffa alla jag ville träffa haha. =) Men det kommer fler ggr.

Och nu måste jag packa det sista innan vi åker, återkommer en gång till senare.





Av malin - 24 juli 2009 22:32












.

.

.

.







Har inte kunnat upptaderat för en liten gnagare har gnagt på kabeln. hehe =) Men idag när jag kom hem hade hjärtat fixat det.




Och även idag hade jag kunnat förlora min R, men som tur är så kom han undan endast med brännskador i ögat. Men det hade kunnat gå riktigt illa. Farligt att leva med en elektriker..love you!



























Av malin - 24 juli 2009 22:28
















.

.

.

.

























Hittade 2 små reafynd i onsdags. Ett vitt linne med ficka för 99:- och en randig klänning för ca. 150:- Klänningen får följa med till Paris.









Av malin - 23 juli 2009 12:54













.

.

.

.
























Åkte en snabb sväng till Birsta igår, hittade 2 saker på rean på MQ, visar lite senare. Sen gjorde vi inte så mycket mer.



Däremot så har jag hur mycket som helst som måste fixas idag, orkar verkligen inte men det måste verkligen bli gjort! Sen ikväll ska vi åka och hälsa på bror C och Sara, trevligt. Nä, börja städa då kanske.. =(







Av malin - 22 juli 2009 18:16












.

.

.

.

























Fick hem två klänningar idag som jag hade besetällt från HM..tror ni att jag kunde ha dem..nää. Fan, jag som ville ha med dem till Paris. Jaja, bara att skicka tillbaka och byta. Buhu..














Av malin - 22 juli 2009 15:49

















.

.

.

.
















Idag har jag faktiskt tagit mig ut från lägenheten.. =) Åt en god lunch på 7 kryddor med kära Lotta. =) Mycket trevligt och borde göras oftare, vi träffas alldeles för lite.





Sen gjorde jag lite ärenden och sen helt plötsligt var bror C och Sara på stan så då gick vi en sväng. Hittade inget.. Lika bra det.





Nu ska jag se om det finns nå mat här i huset..tvivlar starkt. =(




























Av malin - 21 juli 2009 13:31














.

.

.

.





Tröja Monki










Nu kommer mamma och hämtar upp mig, det blir en tur till Birsta. har inte varit i Birsta på månader känns det som.. Får se om jag hittar nå roligt..






















Av malin - 21 juli 2009 11:35













.

.

.

.






















Nåt par av dessa skor skulle jag ville ha..dem första ligger högst upp på listan, vad tycker ni? Hur bra vardags skor som helst va.. =) HM blir bara bättre och bättre tycker jag.








Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards