Malin Nordström

Alla inlägg under mars 2008

Av malin - 25 mars 2008 17:35



Jag tror nåt brast i min mage idag..fick lite småont när jag stod och tanka bilen förut, sedan åkte jag hem för att ge Milton lunch. Kände mig lite kissnödig så jag gick på toa, hade lite ont så sen när jag skulle kliva upp reste jag mig kanske lite väl fort (egentligen inte..) och då kändes det som nåt brast i magen..inte skönt! Så nu har jag haft ont i magen hela dagen, kan inte ställa mig rakt upp så jag får gå böjd hela tiden.. Bara det inte är blindtarmen orkar inte..

Men det går nog över snart.



Dessutom har Milton haft gott idag innan jag kom, hade käkat massa godis så han mår inte bra i magen nu kan jag säga, stackarn!


Nu tvättid



Av malin - 24 mars 2008 23:36



Har köpt en ny Adidas klocka på jobbet..








..tänk er en solbrun arm..



Av malin - 24 mars 2008 20:18



Har glömt att visa vad jag köpt till Milton i påskpresent..han blev riktigt glad iaf, fast han blir ju glad för allt han får så det är inte så svårt att misslyckas.. =)


Fin va? haha



självklart piper den!



 Har även glömt att visa från resan när vi hämtade Milton, men nu har det hänt en olycklig sak...pappa har raderat bilderna från kameran!!! Jag vet, skitstörigt, för jag hade jätte söta bilder på han när han låg och sov mellan handbromsen och växelspaken så söt och trött! =)


Men jag hittade 2 andra bilder på R kamera, det är från när vi sov på M.donalds parkering..hehe kom fram vid fem, och vi skulle inte hämta han förens nio, så vi parkerade där på parkeringen och försökte sova...sen var det bara att gå in och käka frukost, perfekt! =) Åt en massa toast och drack cola för fulla muggar, sweet!


Så jag hittade som sagt 2 bilder...kanske inte dem mest spännande..haha






  Nånting som jag ej har gjort på ett tag är shoppa, mm det är sant, har säkert inte gjort det på mer än en månad. Så nu när jag fick en massa pengar i påskpresent so var jag bara tvungen att handla nåt. Så jag fick springa lite på lunchen, roligt. =)

 Det blev ett par svarta stuprörs jeans från Åhlens, har aldrig köpt jeans där så vi får se om dem duger, sedan vet jag inte om jag måste byta stl. får se. Sedan sprang jag till Monki och köpte en ticha..vit som stor chans får en fläck på sig snart...




Parlamentet på tv nu, med Björn G!

Titta!


Later..



Av malin - 23 mars 2008 00:12




Hamburgaren var god..

..nu är det påskägget som gäller.









Hoppas att det blir en trevlig dag imorn, bara att vänta och se..


Godnatt folk!




Av malin - 22 mars 2008 22:29



Det blev bara lungt ikväll, jag som ville ut..hade lust å fixa tills sig och träffa lite folk, men det blev inte så, ingen som ville.. Men får väl vänta då till en annan gång då, har velat flera helger men ingen verkat ha lust samtidigt vad jag har förstått iaf.


Börjar få lite långtråkigt nu, men det finns mycket lite att göra kl. 22.34 en lördag kväll (förutom en asrolig utekväll) men nä, jag får väl gå och värma min hamburgare jag köpte förut (som inte jag orkade) i micron gott, njaaa..

Kom i en liten svacka nu, nåt som tynger mig..kanske...kanske inte..vem vet.. Ett litet frågeteckan jag kanske är..



Liten cheese här kommer jag, kanske ska sjölja ner dig med gammal bailys jag har i kylen, gott..nä men jag kanske får liiiite roligare ikväll..



Later my friends, ni är nog inte så många som läser men man kan alltid låtsas.




Här är en som gillar att sova, han har ej många bekymmer i sitt liv.






Av malin - 22 mars 2008 10:09



Sovmorgon i like it!


Ligger i sängen nu och kikar på tv och käkar påskgodis, tänk om det kunde ha varit så här varje morgon. Milton är tom, lugn nu skönt! =) Men jag är fortfarande hyffsat trött på ögonen, skulle lätt kunna somna igen.



Idag tror jag att vi ska på Djurmagasinet, sedan en sväng på jobbet i stan kanske..sedan får vi se hur restan av dagen blir.


Nu måste jag ringa micke och höra om han kan tvätta min bil idag..hehe skulle verkligen behövas! Den är inte svart längre, den har lite gråa skiftningar nu, trevligt...



Återkommer när jag får chans i mitt stressiga liv! =)





Av malin - 21 mars 2008 23:56



Nu har vi nyss haft besök av bror, s och em. Vi har ätit tacos och tittat på film, "underdogg" hehe lite rolig, c tyckte att den passade nu när vi har skaffat hund..


Är så jäkla trött nu, och less för min mongo telefon hänger sig hela tiden när jag ska skicka över bilder från mobilen till datorn, så snart ger jag upp.

Men jag hann skicka över några innan jag fick spunk är försökte förstöra telen..


Bilder från långfredagen!



Middag




Emmy in the kitchen





Filmtime



 Em ville inte somna..





Meeee




Glad påsk på era jävlar! =)



Av malin - 20 mars 2008 09:53



Imorse efter R hade åkt på jobbet, så äter Milton frukost sedan måste han busa i en kvart innan han lugnar sig och somna om med mig, tills jag ska ska upp. Men idag hände det nåt annat när han busade, han juckade mot sin leksak!  Ah..det såg lite konstigt ut när han är så liten..haha Men det var väl det roliga jag hade berätta än så länge =)


Återkommer senare ikväll för efter jobbet bär det av till matfors, till mamma å pappa. Dem åker till stugan imorn, så dem måste få sina påskpaket ikväll. Isa och Bobo ska oxå få ett, snäll man är. =)



Later..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards