Malin Nordström

Alla inlägg den 31 mars 2008

Av malin - 31 mars 2008 23:08



Snodde ihop lite mat förut..det heter nåt konstigt som jag inte kan stava till..haha men jag å janne åt alltid detta på Playa förut, så gott! =)




Nu: rasta milton

Senare: duscha

Senast: Sova å mysa


..ses imorn..



Av malin - 31 mars 2008 20:25



Hemma, äntligen..

Det var riktigt lugnt idag i huset, förstår inte alla har ju fått pengar!! Kom och handla! =) För ni kan väl inte ha slut på pengar redan!?


Ni skulle vara här nu..fatta va stökigt man har..hua..orkar inte titta hur det ser ut på golvet, kläder handukar, skor, 2 stora kassar med rentvätt, miltons leksaker, reklam..ja allt möjligt, så jag sprang till datorn så fort jag kom hem så slipper jag gå runt och titta på skiten.. Men snart kommer väl R och Milton så då måste jag väl börja städa, fast jag har bara en halvtimme på mig för kl. nio börjar csi och därefter är det 100 höjdare de kan man ju bara inte missa!


Hade en lista med lite ställen jag skulle ringa och jag var duktig nog att ringa till 2 av dem..Lotta =) (äntligen, hoppas vi syns på torsdag) och Möblera, så det var skönt å få lite gjort.


Nä, nu kommer grabbarna, hej då!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards