Malin Nordström

Alla inlägg den 16 mars 2008

Av malin - 16 mars 2008 19:53

Äntligen är denna dag snart över. gillar inte söndagar när jag måste jobba, tiden går så sakta! Värdelöst..


Tror Milton har fått nå fnatt, han hoppar och snurrar samtidigt leker så han börjar morrar, helt galen helt enkelt..men så söt. När man vaknar på morgonen blir man alltid lika glad att se han, och när han ser att man har vaknat så blir han ännu gladare, så då kommer han hoppande och vill pussa på en. En sån liten krabat kan ha sån stor inverkan på en.


Men alltså vad dåligt det är på tvn, finns inte nåt att titta på tycker jag, sittter nu å tittar på nån gammel film på femman..så dålig!

Men snart kommer R med milkshake-choklad sweet! =) Var aslänge sedan jag drack nåt sådant..



VIKTIGT MEDDELANDE!!!

..................................................
......................................

Milton: Vart har Janina tagit vägen?? Skulle få träffa min extra mamma, men hon har försvunnit?? Hjälp Janina vart är du?? voff voff

..................................................
........................................

Nu kom shaken, aahhahh bye!


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards