Malin Nordström

Alla inlägg den 30 mars 2008

Av malin - 30 mars 2008 22:23



Igår var det PARTEY för mig och Janne, so sweet! Hade fan längat efter det, var ju as länge sedan! =) Men som alttid blir det så stressat, förstår inte. Men det blev ju bra till slut iaf.

Hade på mig min nya klänning, svart kort slimmad sak, najs sedan satt jag på lite lull lull..en sot blomma det blev fint. =) Och svarta stövletter till. Och vet ni vad jag har bilder oxå, vet att ni har längtat efter det hehe =) Iaf. Sara vet inte om ni andra vill se men ni har inte så mycke val.. =) hehe


R var oxå ut så vi var tvungen att skaffa hundvakt och då va Emma på jobbet så snäll och ställde upp, tack så mycket! =) Så igår var Miltons första övernattning, hehe lät som det hade gått bra. Han hade varit så duktig och inte kissat inne en ända gång sedan hade väl busat hela tiden för idag när han kom hem somnade han innan för dörren hehe sedan har sovit hela dagen. Trött liten hund vi har =)


Imorn är det jobb igen som gäller.. 12-20 så det ska väl gå bra, jag tycker nästan måndagar är lättast att jobba..

Har lite saker jag måste göra imorn oxå, har glömt bort dem hela veckan..


Måste ringa:

Möblera

Vicevärden (har en döv tant under mig som håller på göra mig galen)

Lotta =)

Vägverket..


Får se imorn hur mycket jag lyckats gjort..


Bilder från igårrr..


 Mee..



 Snäll man ser ut..haha


 Janne..sweetie


 Me & Janina


 Så vackra.. haha



 piff å puff eller?




Sara nu fick du se lite bilder =)


nu ska jag käka glass mmm =)



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards