Malin Nordström

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av malin - 4 mars 2008 18:24

Då har man slutat jobba för idag, gick ganska fort idag..hade 2 försäljare så då brukar tiden rinna iväg, blev ju inte lunch förens halv fyra, så jag är fortfarande mätt. Så jag vet inte om vi ska laga nån middag idag..R vill säkert det iaf.


Glömde visa min ögonskugga jag köpte sist jag var på stan, tyvärr hade hade dem  inte lagt ut nån bild än på hemsidan än, tror den är ny. Så jag har försökt ta en bild själv med mobilen.. =)


Devil Dust - Make Up Store





Den är mörk chokladbrun med glitter i, nice! =)


Sedan har ju R lurat på mig att vi ska ha en hund..fast jag har alltid velat ha en oxå, men det är ju så mycket jobb med att ha en hund. Så då ska den få va med han på dagarna, för jag kan inte ha den i butiken.. Men jag vet inte..tänk om mitt mitt fina golv blir förstört på en gång??! Då kommer jag ju bli hyffsat less.. Brorsan sa att hunden får ha toffler på sig..hehe =P Om det vore så lätt.. Sedan är det så svårt och veta vad man vill ha för ras, jag vill ha en liten hund, de finns jättefina Chihuahua- blandisar som jag skulle vilja ha men R tycker inte att det är en hund så.. =) Så om det blir nån, som kommer det säkert bli en American staffordshire terrier, eller engelsk, inte amstaff iaf. Men vi får se hur det blir.. Får kanske en mini hund senare..hehe =)


Så här ser en american Staffordshire ut, men alla kan se så olika ut..



Fin va?! =) Den skulle jag kunna tänka mig ha, fast vad är bäst, hona eller hane?? Nån som vet?? Vad skulle ni vilja ha för hund?


..................................................
...........................................

Just ja, Lotta: Alla mina jeans och byxor har jag i den tredje garderoben, tog ingen bild där.. =)

 .................................................
..............................................


 Och nu är Sara på väg hem från en shoppingresa i STORA STADEN hoppas du har hittat mycket fint, är avis på dig! =)


Nu ska jag hem och koka makaroner och steka lite korv, de ni fin middag hemma hos Malin! ;)


Välkommen!



Av malin - 4 mars 2008 10:01

Har haft så fullt upp i helgen så jag inte hunnit suttit vid datorn nånting!! hehe eller kanske inte..

Va ut en sväng i lördags, helt ok faktiskt! Träffa mycke folk, så det var trevligt. Och även att en av oss kom in med rätt ålder..haha ;) Det har aldrig hänt förut..hehe

Söndag blev det bara lugnt, åkte och hämtade Christian & Emmy och åkte på Max å käkade (så gott!) Träffa broder nr 2 där oxå sedan åkte vi till Birsta en sväng, C handlade spel åsså stannade vi å åt lite glass på Draken, godaste glassen! Sen åkte jag hem å dog..


Måndag

Jag tycker måndagar är helt ok ändå.. Fast jag jobbar 9.30-20 varje måndag, så jag borde egentligen hata måndagar..men.. Så det händer inte så mycket mer för mig, men igår när jag kom hem stod maten klar på bordet, lite skönt eller!? Det bästa som finns..hehe =) Sedan var det bara hoppa ner i sängen å titta på Csi! =)


Ses!


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards