Malin Nordström

Alla inlägg den 26 mars 2008

Av malin - 26 mars 2008 11:18



Sitter och myser med Milton nu, och för ett litet tag sen kom brevbäraren med lite post och då visade milton att han är en riktig hund..hehe han morrade och skällde lite. =)


Sitter och väntar på att börja jobba, börjar inte förens kl. ett idag, skönt med lite sovmorgon. =) Innan dess ska jag hinna med att ge lunch till Milton och gå ut med han, sen ska jag göra mig iordning oxå. Jag har ingen mat att ta med mig heller, så det kanske blir hamburger idag..=) inge fel med det.


Det är ingen som har en stor lampskärm över??

Den behöver inte vara fin, ska bara ha stommen, inget tyg på den, skulle verkligen behöva en sån nu, har inte hittat nån än, trodde inte de skulle va så svårt..


Nu ska jag titta va för tråkigt brev det kom in genom luckan,

på återseende!


tja



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards