Malin Nordström

Alla inlägg den 27 mars 2008

Av malin - 27 mars 2008 23:17



Nu är jag trött på öga, och linserna börjar bli torr så det gör inte saken bättre.. Har haft en riktigt trevlig dag ida, jobbade till 16 skönt! Sedan kom Janne till jobbet, (janne va hundvakt idag till milton, tror det hade gått riktig bra, han var snäll som vanligt, lite väl trött bara kanske..hehe ) =)

Iaf, så shoppade vi loss idag, behövdes verkligen! Kändes som vi sprang omkring flera mil, men vi hittade riktigt fina saker. =) Och jag hade en massa presentkort, och det var en massa rabatter överallt, så det blev inte så dyrt till slut ändå..

Har inte orkat tagit nå bilder än, så det kommer troligtvis några imorn, bara att vänta så kommer det roliga..


Nu väntar duschen på mig så tyvärr måste jag avsluta för idag.


Hörs imorn vänner!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards