Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2012

Av malin - 18 oktober 2012 08:15

     



Hittade denna klänning när jag sprang in lite snabbt på Lindex igår. Den känns väldigt höstig så jag tyckte det var lite konstigt att den hängde på rean.. Men det kanske bara är jag som tycker den var fin!? =) Den känns väldigt "Malin" iaf..sedan hittade jag fickor på den oxå så då blev den komplett! 175:- fick jag slänga ut för den, helt ok tycker jag. Någon som vill bjuda på middag så jag kan få dra på mig den nu då? =)



/malin..





Av malin - 17 oktober 2012 22:20

 

129:-



 

Har för mig att denna oxå kostade 129:-





Var in en snabbis på KappAhl med mamma idag då hon skulle handla en klänning och då hittade jag dessa två fina ting. Skärpet är jag verkligen sugen på att köpa, sedan är plånboken fin oxå, det är mycket djurmönster nu så den ligger helt rätt i tiden.



Imorgon visar jag ett fynd jag tröstshoppade idag...vet inte om jag är gladare men jag har en fin klänning i garderoben iaf..



/malin..





Av malin - 17 oktober 2012 12:17

   



Hade så svårt att bestämma mig igårkväll vad jag skulle sminka för nåt, men till slut så blev det en Sugarskull, vilket är väldigt populärt nu för tiden. Har gjort en variant tidigare så den här blev mitt andra försök och den här blev mycket bättre. Tycker det blev lagomt med "krimskrams" och jag gillar att blanda rött och svart, så snyggt.


Så försök att göra denna till halloween festen, tänk bara ut först hur ni ska ha den och va lätt på handen så kommer det gå galant! =)




 


Trevlig onsdag mina vänner!




/malin..




Av malin - 16 oktober 2012 21:19

Somnade på soffan efter jobbet så nu sitter jag här och sminkar mig vit kl 21.30...vad det blir får ni se senare ikväll :)


/malin..

Av malin - 15 oktober 2012 23:18

Ursäkta för dålig bloggning men jag har jobbat hela helgen och sedan har jag varit borta på kvällarna. Men imorgon kväll efter jobbet tänkte jag ge mig på en till Halloween makeup. Har inte bestämt mig för någon än så lämna gärna något tips, tycker det är svårt att bestämma vad jag ska göra när jag inte vet vad ni vill se..


Nu blir det sängen så godnatt, syns imorgon!


/malin..

Av malin - 12 oktober 2012 09:55

     



Snart är det Halloween och tänkte att jag skulle lägga ut några tips på olika makeuper. Var ledig igår och fick sån inspiration så det blev en "half skull" makeup. Första gången jag gjorde en döskalle men det gick ju ganska bra. Det är mycket enklare än vad det ser ut. Tänkte att jag skulle göra en till makeup idag men var såklart tvungen att hoppa in och jobba kväll...får se om jag hinner nån i helgen, jobbar så det kanske blir annat prioterat efter..




   



Trevlig fredag! =)




/malin..








Av malin - 11 oktober 2012 19:45

Inspirationen hälsade på idag! Resultatet får ni se efter jag har ätit middag. :)


/malin..

Av malin - 9 oktober 2012 23:09

 


GLOSSYBOX Lipstick


I samarbete med tillverkarna av Illamasqua får du här Glossybox egna minimalistiskt ljust färgade läppstift.




   



Jag gillar verkligen detta läppstift från Glossybox. Man får mjuka läppar, sitter bra och har en fin rosa färg. Gillar att färgen inte sticker ut för mycket, perfekt till vardags. Och man kan verkligen inte få för många läppstift!



/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards