Malin Nordström

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av malin - 23 oktober 2012 23:12


Chanel Poudre Universelle Libre





Sådär då har jag testat mitt nya puder från Chanel ett tag och det är helt sjukt vad len man blir i ansiktet! Så fort man lägger på det så blir det sammetslent, underbart. Man behöver inte alls ta mycket och burken är stor så denna kommer räcka länge.



Jag brukar lägga lite vitt löspuder först, sedan sveper jag över lite av Chanels löspuder, och hyn ser jättefin och problemfri ut. Varför jag lägger transparant puder först är för att jag inte gillar att använda för mycket puder med färg ovanpå foundation då det kan bli lite för mycket och vissa gör att man kan se lite rosa ut, så då är det helt onödigt att ha en foundation som är i sin färg och som smälter in i huden.




/malin..





Av malin - 23 oktober 2012 12:30

       




Här är en gammal makeup men det passar perfekt nu till Halloween och maskerader, om jag nu skulle bli bjuden på någon maskerad så skulle jag nog gå som The Black Swan. Mystiskt och snyggt på en och samma gång!




/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards