Malin Nordström

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av malin - 31 oktober 2012 19:27

     


Corps Bride




Hello my name is Emily! =) Alltså fan vad krångligt det blev och sminka utan penslar!! Blev inte alls nöjd och tänkte skita att knäppa kort och tvätta bort allt haha men då skulle jag inte ha nåt till ett blogginlägg så ni får se skiten ändå! Jaja...tänkte göra någon till makeup innan helgen sedan är Halloween över..och då får ni se något annat. Usch vad jobbigt det är när man inte blir nöjd! =( Men det är en ganska enkel makeup så denna kan ni ge er på, bara ni har penslar så kommer det gå bra haha snyft..



Vaknade upp sjuk imorse, världens huvudvärk som fortfarande! sitter i och hes och nu börjar jag få ont i halsen, inte en bra dag helt enkelt, måste på jobbet imorgon så ikväll måste jag försöka kurera som fan. Nä nu måste jag göra nåt annat, kan inte släppa att jag inte blev nöjd..




/malin..



Av malin - 31 oktober 2012 14:41

Satt mig precis ner och tänkte sminka mig lite och kommer på att jag glömt alla penslar hemma..vi får se hur denna makeup kommer bli..ska göra mitt bästa iaf.. :)

Resultatet får ni se senare idag.


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards