Malin Nordström

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av malin - 3 oktober 2012 21:29

 


COWSHED Cow Pat Moisturising Hand Creme


Mjukgörande handkräm med grapefruktolja och koriander. Brittiska Cowshed gör produkter med oseriösa namn men med högst seriösa, ekologiska ingredienser.



 


FIGS & ROUGE 100% Natural Organic Balm


Multifunktionell produkt som passar för både läppar, händer och torr hud. 100% naturliga ingredienser som vårdar och mjukgör.



 


ANATOMICALS  Dont Just Clean It Women, Scrub It


Grovkornig body scrub med en lyxig doft av melon, som ändå löddrar likt en shower gel. Korn från malda valnötsskal skrubbar huden len.




 


BALANCE ME Balancing Face Moisturiser


En lugnande och utjämnande dagkräm från lyxiga, naturliga och engelska märket Balance Me. Innehåller Neroli, bergamot, petitgrain och citrongräs.




 


ODD MOLLY "My Dream Lather" Soap Bar


En fantastisk tvål som ger det lilla extra till din hud. Innehåller bomull och silke som är mjukgörande och återfuktande, samt essentiella fettsyror och E-vitamin.





Här är septembers 5 produkter som vårdar kroppen. Perfekt nu på hösten när det blir kallare ute och det är lätt att man bli torr om händer och läppar mm.



/malin..







Av malin - 3 oktober 2012 11:55

 

Chanel Poudre Universelle Libre




Nu har jag använt min rabattcheck och värdecheck på Kicks, och det blev ett löspuder från Chanel # 30 Naturel. Har som sagt hört väldigt bra om denna så det ska bli roligt att testa den.



Senare idag ska jag visa Glossybox produkterna + ett fynd jag gjorde igår. Men nu ska jag fortsätta baka =)



/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards