Malin Nordström

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av malin - 18 oktober 2012 23:41

Titta! Jag har fått ett paket en helt vanlig torsdag. Det är min fina vän Janina som överraskade mig med en liten present bara för att hon tycker jag är snäll! Hur gulligt är inte det?! Det gör att man känner sig uppskattad iaf.


Vad det var i paketet får ni se imorgon för nu ska jag sova 5 h innan jag börjar jobba kl 6!! imorhonbitti.. Godnatt!


/malin..

Av malin - 18 oktober 2012 21:07

  



Hittade även dessa fina byxor på Lindex..på rean..vad annars haha Hittar så mycket på rean, förstår inte! Iaf så blev jag riktigt sugen på att köpa dem men jag tänkte försöka ha lite is i magen och vänta en liten stund till.. =)  Så vi får se om dem blir mina till slut..



/malin..





Av malin - 18 oktober 2012 08:15

     



Hittade denna klänning när jag sprang in lite snabbt på Lindex igår. Den känns väldigt höstig så jag tyckte det var lite konstigt att den hängde på rean.. Men det kanske bara är jag som tycker den var fin!? =) Den känns väldigt "Malin" iaf..sedan hittade jag fickor på den oxå så då blev den komplett! 175:- fick jag slänga ut för den, helt ok tycker jag. Någon som vill bjuda på middag så jag kan få dra på mig den nu då? =)



/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards