Malin Nordström

Alla inlägg under april 2012

Av malin - 20 april 2012 10:00

 




Såg att Kicks har 25% på Essies nagellack nu. Själv äger jag inte något lack från dem men har hört och tror att dem är bra. Så passa på nu att fynda ett inför sommaren! Ord. 129:-


/malin..



Av malin - 19 april 2012 23:25

   



Det var dax att pryda naglarna igen och denna gång blev det prickigt. Skulle lägga på ett överlack oxå men jag får ju för tusen inte upp korken, håller på bli galen. Så nu har jag gett upp, så istället så får jag ha dessa lite kortare tid, det håller ju så mycket längre om man drar över ett lager med överlacket, men tji fick jag.


Snart är det iaf. helg..ledig helg, underbaret!   


/malin..


Av malin - 18 april 2012 22:56

     



Ligger i soffan och kan inte röra mig typ...gjorde 1 mil på bandet i måndags och igår körde jag mitt första bodypump pass på säkert 4 år så ni kan bara tänka er hur min kropp mår idag! Stel och ont i nästan alla muskler! haha Så ikväll blev det en vilodag och den tillbringar jag i soffan med nya Sofis Mode. Om ni letar efter en primer så borde ni läsa deras test på primers för ansiktet. Deras favorit blev "Instant light" från Clarins, 305:-


Och detta skriver dem:


Smart pumpförsedd tub med svagt rosafärgad, skimrande makeupbas med blommig doft som smälter på huden så att efterföljande foundation flyter ut med perfekt utslätad finish och grym hållbarhet. Ger precis den där lysterladdade och inifrån uppljusade känslan som man drömmer om - och resultatet är faktiskt kusligt proffsigt.


Hur bra låter inte den?!   


/malin..




Av malin - 17 april 2012 23:10

 


Titta vad jag hittade på köksbordet när jag kom hem från jobbet idag, min snälla fina älskade mamma hade lämnat av en påse med presenter här medans jag var på jobbet. Blev så glad, alltid lika roligt med små överraskningar i vardagen.


Lilla lyktan får nog flytta till balkongen när det blir vår på riktigt och ljus kan man inte få för mycket av, perfekt! Så tack snälla mamma, du är bäst! Och välkommen hem!


/malin..




Av malin - 17 april 2012 09:15

     



Hittade ett döskalle linne på HM för en vecka sedan, och för att få ta med mig den hem så fick jag betala 99:- Kommer nog användas flitigt i sommar men den har även hunnit användas redan några ggr. Nöjd!



/malin..


Av malin - 16 april 2012 17:43

   


Här kommer bilder på min fina fjärils tjej och min söta tiger pojk!  Emmy är så otroligt duktig på att sitta still så det var lätt att måla henne. Hon fick lite silver glitter på slutet oxå så det blev en hit! =) Nu fäste jag det bara med lite genomskinligt läppglans, det går alldeles utmärkt.


Sedan så trodde jag inte att Philip ens skulle vilja bli målad över huvud taget eftersom han inte ens vill bli sminkad som påskgubbe i påsk men när han fick se Emmy och alla färger så ville han oxå. Dock var det lite svårare att måla han, tror han tyckte det var läskigt så jag struntade att måla han runt ögonen och sen målade jag så snabbt som möjligt då det var svårt att sitta still. =)


Men jag kan iaf. säga att det blev en STOR hit! Emmy tyckte hon var såå fin och Philip tyckte det var jätte roligt och levde verkligen in i sin roll som tiger, sprang på alla fyra och röt/morrad =)


/malin..





Av malin - 15 april 2012 14:30

 


Såå fin topp, men vill ha den i vitt. 349:-

 

 

 

 

Behöver ett halsband med färg! 199:-

 

 

 


Jag som alltid har toffs skulle kunna hotta upp de med denna! 39.50:-

 

 



Jag har hittat 3st nya fina ting. Alla kommer från HM och nåt borde jag väl va värd? =)



/malin..




Av malin - 15 april 2012 08:45

 



Hittade denna bild på en annan blogg. Hur cool va inte Burger Kings reklambild? haha Att ens komma på en sådan sminkning, roligt! Nu blev jag hungrig på burgare..


/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards