Malin Nordström

Alla inlägg den 12 april 2012

Av malin - 12 april 2012 15:45

 


I söndags hade jag min brorsdotter här och det var första gången hon sov över, min lilla sötnöt! Vi hade det mysigt med tjejmiddag med Lotta och Hanna sedan blev det en massa ritande och knådande av modell lera. Men inte visste jag att man kunde snurra runt så mycket som hon gjorde på natten, nästa gång blir det en kudde emellan oss haha Sedan tackar jag för att barnkanalen finns! Speciellt kl 7 på morgonen =)


/malin..




Av malin - 12 april 2012 09:30

 


Tips för att underlätta och hjälpa att plocka brynen. Måla med en vit penna den form du vill ha och sedan är det bara att ta bort det som är utanför, bra tips om man har väldigt oplockade bryn. Själv plockar jag dem så ofta så jag hinner rycka dem innan dem knappt vuxit ut hehe. Det finns inget värre än att råka ta bort för mycket på nåt ställe. Så nu mamma, kan du kanske plocka dina bryn själv ;)



/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards