Malin Nordström

Alla inlägg den 11 april 2012

Av malin - 11 april 2012 23:54

 


Jobbar kväll denna vecka och då försvinner dagarna så fort! Och nu har jag tränat två dagar oxå så då blir det inge alls kvar av dagen. Men nu har jag ätit och duschat och det viktigaste av allt smörjt in mig i min blåbärs lotion, nu luktar jag såå gott!


/malin..




Av malin - 11 april 2012 11:15

 



Jag har några vänner som är känsliga mot mascaror och igår hittade jag en som har fått jättebra kritik och den är inte enbart för dem som är känsliga. Det verkar som att många använder den för att den håller bra, flagnar inte och sitter kvar trots regn, tårar och gnuggande. Sedan tvättas den bort enbart med ljummet vatten och fingerlätt tryck på fransarna så ska all mascara lossna utan att lämna några rester. Den togs fram från början för personer med extremt känsliga och nyopererade ögon men nu är den till för alla!


Blinc mascara 219:- och finns att köpa på bla. Eleven.


/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards