Malin Nordström

Alla inlägg den 13 april 2012

Av malin - 13 april 2012 14:45

Bilder från en tidning 



 


Emmy som en liten katt två år sedan



  


Och jag som en dinosaurie eller nåt haha



Imorgon tänkte jag åka och hälsa på Emmy och Philip, har lovat att Emmy ska få bli en fjäril för en dag hehe En lila/rosa/guld fjäril står som önskemål och lite glitter kan jag tänka mig att hon inte tackar nej till. Sedan får vi se om Philip vill förvandlas till nåt, en pirat eller ett monster kanske? Eller så skippar han allt som har med smink och färg i ansiktet, jag tippar på det sista haha


Men det är en rolig grej för barnen, perfekt på kalas och Halloween och dem flesta tycker det är jätte roligt att få bli sminkad till olika djur och figurer. Och för er vuxna så har ni alltid Halloween och maskerader, passa på att gå bananas när ni väl kan, mycket roligare att ge 100% med utklädnaden.


/malin..



Av malin - 13 april 2012 10:15

 



Min mamma tipsade om dessa handkrämer från The Body Shop, har hört på fler ställen att dem tydligen ska va riktigt bra. Perfekt att med i handväskan, fin förpackning och luktar gott.


* Den gröna är en fuktighetsbevarande hand kräm som håller upp till 12 h och även om du går och tvättar händerna så fortsätter den att verka.


* Den brun/beiga är en fuktighetsbevarande kräm för händer och naglar. Vårdar både händer, naglar och nagelband.


* Den rosa är en fuktighetsbevarande hand kräm som absorberas snabbt och lätt. Den skyddar även mot solens strålar och har solskyddsfaktor 15.


Finns i 30 ml för 60:- och 100 ml för 125:-


/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards