Malin Nordström

Alla inlägg den 10 april 2012

Av malin - 10 april 2012 22:53

 



Till sommaren måste jag införskaffa några metallic pennor, den grön/blåa i mitten ovanför skulle jag vilja klicka hem nu. Sedan en silver/grå penna skulle oxå kunna få flytta in här, fint till brunbränd  hy.


Dessa ovanför kommer från The Body Shop och kostar 98:-


/malin..



Av malin - 10 april 2012 11:45

 



Fick en fråga för några veckor sedan om jag visste av någon bra vämande fransböjare och det visste jag inte. Men nu satt jag och strosade omkring på nätet och hittade denna från blinc. Har aldrig själv testat en värmande fransböjare men om jag skulle få för mig det så blir det nog denna. Har läst att många tycker den är bra och den är skonsam för dina fransar, det enda negativa jag hittat än om den är att den drar mycke batteri, dock har jag bara sett en recension om den nackdelen. Den sälj på Eleven och Glossme bla. och kostar 249:-


 

 

Produkt information


Blinc Heated Lash Curlers behändiga design gör den lätt att använda och ta med sig (även i den minsta handväskan). Blinc Heated Lash Curlers har temperaturkontroll och utformade skydd som gör den enkel, säker att använda. Allt som behövs är ett vanligt batteri (AAA), vilket medföljer i paketet.

Värme har sedan länge använts för att locka håret på huvudet, samma metod används här för att locka ögonfransarna. Tänk på att alla har olika franshår och för dem som har besvärligare fransar tar det längre tid innan man uppnår önskat resultat så repetera proceduren tills fransarna uppnår önskad form. Tänk på att böja fransarna innan mascaran appliceras.



Nu vet jag inte om Catta läser det här, men jag vet att Lotta gör det så du kan väl tipsa henne   



/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards