Malin Nordström

Alla inlägg under mars 2012

Av malin - 13 mars 2012 20:55

 


Ja det tog 2½ månad för mig att åter igen teckna ett träningskort på Ego. Ska bli intressant och se hur lång tid det tar för mig att ta mig dit för träning oxå..


Idag har jag varit ledig..jobbar bara en dag till denna vecka så det blev en riktig slappar vecka. Annars så har jag varit sugen på våfflor jätte länge nu, så nu sitter jag och önskar att någon vill grädda dessa till mig till frukost på lördag, det hade ju varit alldeles underbart. Vill ha en riktig hotell frukost, saknar det..


Nu ska jag borsta tänderna på Milton & Missy och sen ska jag fixa bilderna som jag tog förut på kläderna från HM, vet att ni sitter och väntar på att få se dem, så imorgon dyker dem upp.


/malin..



Av malin - 13 mars 2012 14:15

   


Fick några fler bilder av Jeanette från vår första fotografering med 20-tals tema. Här kommer två st..


Modell: Sara Näslund

Makeup artist: Malin Nordström

Fotograf: Jeanette Seflin


/malin..



Av malin - 13 mars 2012 09:30

   



För några år sedan fick jag en kaktus av min pappa format till ett hjärta och senaste året har den första fått sällskap av tre nya hjärtan. Betyder det att jag har fått 3 nya hjärtan där ute nånstans som börjat tänka på mig?


/malin..


Av malin - 13 mars 2012 01:10

   


 


Kan inte sova...så då blev det glada naglar istället. Köpte dessa för ett bra tag sedan men har bara hunnit använda den lila/blå än..tills nu. Måste verkligen skaffa mig lite nagelverktyg så jag kan göra fina naglar på riktigt. Nu använder jag penseln som sitter i locket och det är lite svårt att göra fina linjer med den stora borsten.


Använde det svarta och gröna lacket, den gröna blev matt såg jag nu när jag testade, ville ha ett top coat över men jag får inte upp skruvlocket! Blir tokig! Kom på nu har jag har ju köpt två till nya lack..får visa dem imorgon.


Nä ska väl ge sängen och sömnen ett försök till..godnatt!


/malin..



Av malin - 12 mars 2012 19:38

 


Just nu sitter jag och proppar i mig nudlar..inte världens roligaste middag..men vad gör man... Lär väl få gå och ta en macka om en timme då hungern slår in för andra gången idag..


Annars så har jag jobbat och sovit hela helgen där av en tyst och lugn blogg.. Men nu är jag tillbaka.. Tänkte måla naglarna snart med mina nya lack, så bilder får ni se senare eller imorgon.


/malin..



Av malin - 12 mars 2012 18:39

   



Har fått med mig nya Sofis Mode hem igen och denna gång står det tydligen att vita byxan kommer tillbaka (då vet jag en som blir glad) sedan så är hatten en trend i år igen och det var ju perfekt då jag nyss har fyndat min första, måste nog skaffa mig en till lite somrigare oxå.


/malin..


Av malin - 9 mars 2012 10:15

   



Kom på att jag har glömt och visat mitt nya favorit läppglans från NYX. Det är lite ljusare i verkligheten, blev lite mer genomskinligt på bild märker jag nu, men den är perfekt på läpparna, kladdar inte och den luktar lite godis. Denna kommer att användas flitigt i sommar, tror inte jag har längtat efter en sommar så mycket som i år!


NYX lippgloss # 101 A - 105:-


/malin..



Av malin - 9 mars 2012 01:01

   




Jag har köpt min första hatt! Ville egentligen ha en svart men hittade denna på Kappahl, i en REA låda....och jag betalade 25:- !!! Inte dåligt de, var nästan taskigt och inte köpa den! Välkommen sommar!


/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards