Malin Nordström

Alla inlägg under mars 2012

Av malin - 16 mars 2012 23:28

       



Två till lack har fått flyttat in, mullvads färgen som jag har provat nu är matt så vi får se sedan om den gröna oxå är det. Men jag gillar den matta finishen, fint med nåt annat än bara blanka lack. Har suttit och tittat efter lite penslar på Tradera, tänkte köpa några så jag kan göra riktigt fina naglar med mönster mm. Jag har verkligen kommit in i en nagellacksfas nu känner jag, roligt!


/malin..




Av malin - 16 mars 2012 18:37

 


YSL  585:-



 

Dior  615:-



 

Estée Lauder  560:-




Finns så många fina paletter ute nu. Dessa tre är lite mer lyxiga men oj så vackra, både skuggorna och förpackningarna. Vill ha allihopa! Men Diors vill man nästan inte använda och förstöra dem fina rosorna.


En liten dyrare påskpresent till din käraste!   


/malin..


Av malin - 15 mars 2012 17:30

 



Har sagt att i år ska jag försöka bära mer färg på kläder, skor makeup mm och nu är första klädesplagget inhandlat och det blev en turkos goding från MONKI. Tur att man hade p-kort kvar från i jul, alltid roligt att shoppa när man inte behöver göra av med pengar.


/malin..




Av malin - 15 mars 2012 14:00

 



På önskelistan: Loréals nya serie nagellack Color Riche Nails i färgen Exotic Canaries och som går loss på endast 59:-. Gult är fint, och just nu vill jag ha gult på allt!


 En perfekt påskpresent   


/malin..



Av malin - 14 mars 2012 19:05

 



Idag har en vän som tyvärr gått bort namnsdag och nyss satt jag och tittade på Adam Live och en av deras gäster idag var Eric Gadd och det var Mauds favorit artist så det kändes lite läskigt. Sedan springer tankarna iväg och nu känns allt deppigt.. Så nu hoppas jag på att nån kan muntra upp mig..väntar...



/malin..


Av malin - 14 mars 2012 16:21

 



Endast en dag sen jag skaffade kortet och jag är nu på väg ner på Ego, hur duktig är inte jag?


/malin..


Av malin - 14 mars 2012 13:15

 



Insåg att det var lika bra att köpa en almenacka, har haft lite projekt för mig och istället för att gå runt med världens största schema så skriver jag in tiderna i denna istället.


Annars så har tyvärr min inspiration för att ställa mig och sminka olika makeuper försvunnit...hoppas att den ska komma tillbaka snart... Blir mycket naglar istället, mycket enklare och inte lika ansträngande.. Så håll ut!


Almenacka från Akademibokhandeln.

 

/malin..

 

Av malin - 14 mars 2012 10:00

 


Vardags tröja invigdes idag, mycket skön!


 


Söt topp med volanger ner till, finns i flera färger. Funderar på att köpa en rosa oxå 

(kors i taket)


 


Just nu en skrynklig topp, men jätte fin. Hittade den på 50% på nätet, i butik ord. pris.

 

 

 

 

En lite lösare kavaj, perfekt till sommaren iställer för en jacka.

 


Dessa plagg + två vardagsklänningar har inhandlats på HM, är nöjd med allt. Så det får gärna bli lite varmare nu så man slipper gömma alla kläder under en tjock vinterjacka.


/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards