Malin Nordström

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av malin - 5 mars 2012 17:47

  


Sitter och funderar på vad jag ska orka laga till för mat nu...kommer inte på något bra alls, såg att donken hade kommit med en ny hamburgare..hm..dagens middag? hehe


Min helg har iaf. varit fullspäckad, har hunnit med en massa shopping, umgåtts med nära och kära, haft en heldag med smink och fotografering i studio, utgång mm. Allt utom bloggning typ.. Men det tänkte jag ta igen nu. Och imorgon får ni se resultatet av söndagens plåtning.


Hittade en behind the scenes hos Jeanette som ni kan kika in så länge.


/malin..


Av malin - 5 mars 2012 14:34

   


Sminkade 3 fina tjejer igår och ikväll måste jag tvätta alla penslar, inte det roligaste men det går fort när man väl börjar. Mina egna penslar försöker jag tvätta en gång i veckan iaf. Det samlas mer bakterier än vad man tror i dem och sen håller dem mycket bättre och längre om man tar hand om dem.


Syntet penslar tvättar ni med Yes och penslar med äkta hår använder ni shampoo. Min foundation pensel är i både syntet och riktigt hår och då tvättar jag först med Yes och sedan med shampoo annars blir det svårt att få bort fettet. Sedan när ni lägger dem på tork så lägg dem lite lutande på en handduk så inte vattnet rinner ner i skaftet annars kan limmet lösas upp och sedan lossnar det.


Så börja tvätta era penslar nu!  


/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards