Malin Nordström

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av malin - 20 mars 2012 23:22

     



När jag fyllde år så fick jag bodylotion och bodyscrub från märket I LOVE... och nu har jag börjat använt dem, och herregud vad gott dem luktar! Jag har den som luktar blåbär, luktar så gott. Den luktar mycket men inte starkt. Finns att köpa på Kicks, Eleven och såg nu att t.o.m Nelly hade börjat med märket.


/malin..



Av malin - 20 mars 2012 16:38

 



Ni kanske har hört talas om GlossyBox? Det är verkligen en smart idé för oss som gillar smink, hår och skönhet. Man prenumerar på en liten låda där man får 5 st mindre förpackningar hemskickad, det kan va allt från ansiktsprodukter till smink eller hårvård. Och det är nya saker varje månad.


* Registrera dig på GLOSSYBOX

* 139:- dras automatisk varje månad runt den 9:e

   (första betalningen dras då du gör första beställningen)

* 5 st lyxiga skönhets produkter skickas hem till dig i en fin liten låda

* Fri frakt

* Du kan när som helst avsluta din prenumeration


Så till helgen ska jag sätta mig ner och registrera mig, sedan hoppas jag att jag får en en liten låda snabbare än snabbt!! Så jag kan visa upp dem är och berätta.



/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards