Malin Nordström

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av malin - 22 mars 2012 19:16

 


Just nu sitter en trött och hungrig Malin i soffan.  Började kl 6.45 imorse och kom hem vid 16 sedan raka vägen ner på Ego och nu har jag suttit i nån sorts dvala i soffan ett tag..  Så nu blir det till att laga mat, är så fruktansvärt hungrig så det får bli nåt lätt att sno ihop..biffar och klyft potatis får det nog blir, gott och enkelt!


Så där, ett tråkigt och ointressant inlägg idag..skyller på hungern hehe


/malin..


Av malin - 22 mars 2012 12:15

 

Mineralpuder, foudation 254:-



 


Transparant puder 129:-



 

Bästa svamparna! 4 st för 39:-




Till helgen blir det en beställning från märket FÄRG , det är Makeupstudions egna märke som dem säljer på Makeupfabriken. Dem har jätte bra pigment i sina produkter, ej djur testat och bra priser.


* Mineralpudret är jättebra, mamma använder det varje dag och jag brukar använda det på sommaren. Det som är bra med det är att det är utan bismuth. Ni som har tex provat I.D Bare Minerals och är lite känsliga kanske har känt att det kan klia och stickas när man blir varm. Då är det troligtsvis bismuth som spökar, jag känner av det när jag blir varm eller stressad. Så denna är mycket bättre och mamma får komplimanger ofta om att hon ser så fräsch ut i ansiktet, och det är aldrig fel!


* Transparant lös puder kan jag inte leva utan, hur bra som helst! Man blir inte vit av det hehe utan det mattar ner och förseglar makeupen. Jag har lite svårt för puder med färg då jag tycker att dem flesta går i rosa ton och om jag tar på mig sådant så blir jag orange då jag har en mer gul underton. Dock har jag ett kompakt puder nu med färg från Qlinique och det fungerar bra.


Så ni får ta och kika in märket som är framtaget av rektor och grundare till Makeupstudion Birgitta Lagerholm!


/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards