Malin Nordström

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av malin - 27 mars 2012 17:45

 

Bild lånad från Google



Nu har jag slut på min ansiktsrengöring och jag är verkligen sugen på att testa någon ny. Men jag vet inte vad jag ska ge mig på..har provat allt från budget till flera dyringar och tycker inte att dem dyra alltid är bättre. Så har ni någon favorit eller nåt tips så berätta gärna!


/malin..



Av malin - 27 mars 2012 12:30

 



För någon månad sedan så var jag i akut jakt på en ögon primer och denna gång blev det Lumenes eyeshadow primer. Har själv bara hunnit provat den två gånger, två ute kvällar och skuggorna har suttit kvar som dem ska när jag har kommit hem på natten och det tycker jag är ett bra tecken. Så jag rekomenderar verkligen den som ett budget alternativ.


Den har en beige färg som jämnar ut hudfärgen och skuggorna fixeras och den sitter bra och håller länge, är även oparfymerad. Har läst att den tydligen går att använda som primer för läppmakeup oxå. Finns att köpa på Kicks, Åhlens och dem flesta ställen som säljer Lumene. 109:- står det på prislappen.


/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards