Malin Nordström

Alla inlägg under juli 2008

Av malin - 18 juli 2008 22:09



.

.

.


Just nu!!

* tittar på film med Sara, Christian, Robert och milton..


* emmy ligger och sover i sovrummet


* Milton är jobbig...stackarn, jag blir galen..


* Har ätit grillat, gott


* har nyss ätit bär, jodgubbar med "vitchokladmousse" (vitchoklad & grädde typ..)


* alla är mätt och har gravidmage.. =)


Återkommer...



Av malin - 17 juli 2008 18:38



.

.

.



Jag klarade mig igenom en dag till på jobbet, jag måste va något speciellt.. 




Nu blir det grillning hos grannarna, mycket gott.. Mer vet jag inte. Men en sak som är jobbigt...............jag har fortfarande ont i halsen, OCH jag har inte fått tillbaka rösten helt, men det gör inte så mycket, slipper jag den där gälla rösten.. =)


Imorn är jag ledig, i love it!!




Nä, nu väntar dem på mig, och ni vet ju hur det är ingen klarar sig utan mig.. eller? Fan hela sundsvall klarar sig utan mig.. suck.. Ingen stjärna här..




Tjo/malin..



Av malin - 17 juli 2008 09:57





( 3 arbetsdagar kvar till semester )



.

.

.



Ja, nu är det nära för min första semester någonsin..längtar som tusan!! Ska verkligen bli skönt och få kunna släppa jobbet ett tag. Tycker det har varit så mycket strul nu på sistånde. Orkar inte med alla otrevliga kunder, och allt skit som följer med..


Igår var jag ledig, låg kvar i sängen ett bra tag, Robert ville till stranden men jag tyckte inte att det var riktigt strandväder så jag strejkade.. =) S då låg vi slöade lite till och sedan for vi till Christian och hälsade på, ( sara jobbade) åt en pizza och glass sedan gick vi till lekparken så Emmy fick gunga lite, hon tyckte det var skit roligt. =) Och Milton fick springa av sig lite, skönt..hehe Sedan blev det ett spontan stopp på Bakgården..=) köpte lite munkar och kakor.. Sedan blev jag sugen på jordgubbar så då var vi tvungen att leta de.. Och efter det åkte jag, R och Micke å köpte kinamat. Hyrde även en film + köpte 10 filmer för 400:- Sweet!! =) Sedan blev vi strandad på soffan helaa kvällen.. Kom i säng halv 2 igår, så lite trött är jag idag.. Men det blev en bra dag utan picknink.. =)









 









Tyvärr fanns det ingen bild på mig..hehe =)


/malin



Av malin - 15 juli 2008 09:59



( 4 arbetsdagar kvar till semestern )


.

.

.


Nice väder! Gick ut med milton imorse runt skolan, då blev han glad..hehe Kom och tänka på vad jag måste köpa till han..har ju redan köpt en flytväst åt han.. ( bild kommer ) han är så söt i den =) Sedan tänkte jag det kan vara bra å köpa ett fästing halsband innan vi åker till norge. Och sen ska ni höra, så ska jag köpa tandborste och tandkräm till han..ja, jag vet vad ni tänker nu, "va fan ska du med det till, han är en hund" Men några vi känner borstar deras hund tänder och hon säger att hundar har jättelätt att få tandsten, och det är svindyrt och hålla på å ta bort det hos veterinären. Så då tänkte jag ge det ett försök iaf. nu när han fortfarande är liten.. Vi får väl se hur det går, men det skulle va skönt om man slapp lite större kostnader senare.. (vuxentänk) (poäng)


Så imorn blir det till att shoppa lite till milton.. =)



Jobbar 10-18 idag..hinner inte med solen idag heller..


..................................................
............................


Sara: Den här veckan är jag ledig onsdag och fredag.


..................................................
............................



 








Kram/ malin



Av malin - 14 juli 2008 09:59


 ( 5 arbetsdagar kvar till semester )


.

.

.



Igår efter jobbet for jag och R till C, S & Emmy. I vanliga fall så brukar vi alltid åka till mamma och pappa på söndagarna och äta middag, mycket trevligt. Och det känns konstigt om vi inte gör det. Så nu är ju mamma och pappa i stugaan i norge, så då åkte vi till C & S istället. Micke kom oxå förbi så alla syskon var där.. ( var även där förra söndagen.. ) Så igår efter jobbet blev det middag där, pastkyckling. Sedan överraskade Robert med smulpaj och vaniljsås till efterrätt, så snällt! =) Sedan blev det avsnitt Navy Csi, och därefter filmen "I AM LEGEND" Hade redan sett den en gång jag, men den här gången var det ett annat slut, så på slutet var de lite spännande.. =)



Och nuhar vi måndag som består av....JOBB... Ovanligt..

Jobbar: 10-20


Och såklart eftersom jag jobbar ensam idag så glömde jag matlådan vid dörren hemma, med det goda vi åt igår.. Så det blir ju lite svårt för mig och gå å köpa nåt.. Hoppas på det bästa att nån jag känner kommer förbi idag så nån snäll stackare kan gå å köpa nå mat till mig. Annars får jag knapra på hårdbröd hela dagen.. Visst, Robert har semester, men jag har hans bil för min är inne på lagning så han kan inte komma ut med matlådan heller..



+ att det är fint väder idag..ingen bra måndag för malin..


kram..malin



Av malin - 13 juli 2008 09:59


.

.

.


( 6 arbetsdagar kvar till semestern )


Vad gjorde jag igår? Jag jag jobbade 10- 16 sedan kom R och hämtade mig och vi for hem la oss framför tvn..myste lite sedan kom vi fram till att ingen av oss orkade laga mat så då ringde vi BiteLine och beställde pizza! MMmm Åkte med den till C & S käkade och tittade på ColdCase och LasVegas, bra avsnitt! Vi hade även med oss lite ost och kex, sweet!  Sedan for vi hem och lade oss! Skönt, man börjar kanske bli lite äldre nu..när man tycker det är skönt att gå å lägga sig vid 12 och sova...


Idag?? Ja idag jobbar jag 10-18 sedan kommer Mr R och hämtar mig. Tror faktiskt vi ska laga nåt idag..hehe Köpte lite kött när vi storhandlade i fredags, så det blir nog bra. Sedan blir det nog bara en film..det är ju trots allt söndag..


( R börjar sin semester på måndag..=( jag vill oxå )



..................................................
.......................


Fan, sara jag glömde det igen..haha =)


..................................................
.......................



Kärlek til dig!


malin



Av malin - 12 juli 2008 09:59


( 7 arbetsdagar kvar till semestern ) 

.

.

.


Det är lördag och jag jobbar på min lediga dag.. =)


Det är tur att det är asdåligt väder iaf.! Milton kunde inte ens göra sitt när vi var ute imorse, han bara skvätte lite snabbt vid en sten.. Sedan sket han inne..hehe =) Stackarn.. Men jag kan förstå om det inte är så skönt och sätta sig och poopa i blött gräs.. Blir ju kallt om baken..



Annars så händer de inte så mycket nu för tiden.. Jag håller på bli frisk, skönt som jag vet inte vad.. Hostan är den jag stör på mig mest, så fort kvällen kommer så kommer hostan oxå.. Men den börjar bli bättre, sedan är jag lite täppt, men febern har gått bort och magknip har jag ej haft nå mer nu.. Har börjat ätit medecinen men det skulle ta 2 veckor innan den börja verka. Bara att vänta och se om det blir nå bättre.



Idag kanske vi får svar på om R blir av med sin bil..spännande! Hoppas verkligen att det går vägen, och att det blir en snabb affär.. =) Återkommer senare..














/Majlin



Av malin - 11 juli 2008 16:52


.

.

.



What to do?


Har varit med mamma idag, trevligt. Dem kom bara hem en snabbis, så nu åker dem tillbaka till stugan. Så idag har vi hunnit med C. Olssons och systemet...och pantat lite. Sedan har vi hälsat på C S och emmy oxå, nu kryper hon fort som attan!! Sötnos!

Nu ska skriva matlista, sen åka på Willys och handla mat!! Massa gott! =) Har verkligen inge mat kvar..



återkommer..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards