Malin Nordström

Alla inlägg den 30 juli 2008

Av malin - 30 juli 2008 22:19



.

.

.




Heeej!! =)

Vet att ni saknat mig..hehe


Ska bara skriva en snabbis nu..saker som har hænt:


* jag har fått en fisk på 13kg


* robert har fått en fisk på 13kg, 7 kg


*Jag har solat och blivit brun..=)


* ætit massa god mat!!


* Har shoppat lite på marknad..(bilder kommer)

(væska, kofta, armband) och mer ska jag shoppa =)


* Milton har aldrig haft det bættre..


Ja, det ær væl det som har hænt... Førsøker hitta tagresor till sthlm nu..men det går  inte så bra, det ær svindyrt!! Så vi har tittat på buss istællet..(kommer måilla..) Men det var betydligt billigare.. 880:- før oss båda tur/retur. Så det lutar mot det. Tråkigt men va ska man gøra, har ju inte hur stor semesterkassa som helst.



Onsdag idag, och på fredag kommer micke och emelie hit, ska bli skoj. Då blir det væl lite mer fiske, efter micke åkte i måndags har vi inte fiskat nåt, bara solat och latat oss. =) Annars ær allt bra med oss, vi ær mest trøtt hela tiden, jag och robert skulle kunna sova hela dagarna!!


Men hoppas allt ær bra med er hemma!!

Saknar er!



Återkommer snarast! =)



Puss och kram


/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards