Malin Nordström

Alla inlägg den 20 juli 2008

Av malin - 20 juli 2008 12:40



Anonym: du glömde kanske att jag gjorde smile efter, och då jag skriver så så brukar jag inte mena allvar, men du verkar ju inte kunna stå för vad du skriver eftersom du inte skriver vem du är.. Tycker inte att man ska komma med en komentar om hur jag ska skriva, när du inte ens vågar skriva vem du är, och med de så antar jag att du inte vågar stå för vad du säger..eller? Du verkar ju veta vem jag är, så varför inte skriva namn?


Jag säger bara att det finns mindre trevliga människor som kan komma till vilken butik som helst och bete sig som jag inte vad, men om deras dotter hade stått där, så antar jag och hoppas verkligen att dem inte beter sig så!

Men så är det..inte mer med det!


Men jag får väl be om ursäkt och lovar att de inte ska upprepas, men bara så du vet så uppmuntrar jag inte mina kolleger att gå å snacka om vilka otrevliga kunder det finns, men ibland kan man bli less och förvånad att vuxna människor kan lägga på i luren medans man förklarar eller går sin väg medans man pratar med dem i butiken.


Finns inte en chans att jag skulle göra det!


malin



Av malin - 20 juli 2008 09:54



( sista arbetsdagen idag innan semestern!!!! )




.

.

.




Som jag längtat till denna dag, som ni kanske märkt! Är verkligen i behov av ledighet, känner det nu. Ska bli så skönt och kunna få göra som man vill nu i några veckor, inte behöva kliva upp för att ta hand om en massa otrevliga kunder.. =) Nu hoppas jag bara att det blir hyffsat väder, så man inte behöver sitta instängd i lägenheten..


Nu jobba 10-18


Sedan va ledig i 3 veckor!!!!!!!!!!!


Semesterplaner..


* åka till stugan i Norge med R mamma, pappa, Micke & Emelie

i ca. 1 ½ vecka tror jag det blir. ( åker kanske på tors, fre nästa vecka..)


* tror det kan bli 2 nätter i sthlm v 32..


* måla om luckorna i köket..


* måla bänken i sovrummet..


* sola, bada, vila, umgås med nära och kära..


Ja, vi får se hur det blir, hoppas på allt jag skrivit iaf.


..................................................
.....................................

..................................................
.....................................


Tack älskling för den fina morgonen med frukost på sängen!

Älskar dig!


..................................................
.....................................

..................................................
.....................................


Kan nån ringa på bilen som INTE vill betala delbetalning eller som är bilförsäljare som inte vill betala på en gång!!! Vad är det med folk, om du inte har råd att ens ta ett lån på bilen så ska du inte fundera på att köpa den heller!! Delbetalning?? Aldrig att jag skulle ringa på en bil och fråga om jag kan betala delbetalning, då går jag väl på banken och lånar hela summan så jag kan köpa bilen..eller?? Förstår mig inte på folk..

7 timmar 15minuter kvar till semestern..


/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards