Malin Nordström

Alla inlägg den 1 juli 2008

Av malin - 1 juli 2008 09:59


.

.

.


Nu är sovrummet klart!!



Jag river första våden, som fått suttit i ett år..=)





 Robert donar och fixar!



 Nytt golv las in, lika som vardagsrummet.







 Christian tar en rökpaus.





 Grabbarna fixar!




 Och vi har fått sovit i vardagsrummet x antal dagar...




Och såhär blev det!




 Här på fonden ska nya tvn sitta..måste bara hitta en skänk att sätta den på...








Ja, såhär blev det, jag tycker blev bra iaf.. Lite kalt nu bara, men sen när man fått upp tvn och lite lull lull, så blir det nog bättre. Inte vet jag vad ni tycker men jag är nöjd. Vad tycker ni?? Ni kanske tycker de är asfult..men det gör inget..hahaha..



Nu sak fortsätta äta mitt knäckebröd..smul, smul...


Malin



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards