Malin Nordström

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av malin - 20 januari 2013 23:15

           


Här kommer några bilder från plåtningen i onsdags, jag har så svårt att komma ihåg att ta lite bilder medans, såklart så glömde jag ta före och efter bilder och bilder på sminket men men..ska försöka bli bättre hehe =)



/malin..






Av malin - 20 januari 2013 21:54

 


Jaha, då sitter jag själv här hemma, kaln har åkt iväg och jag är helt slut efter träningen idag. Sedan så är det 100 tankar i huvudet oxå som snurrar runt och jag försökar att inte glömma bort nåt som jag har lovat eller något viktigt ärende. Så ikväll blir det faktiskt till att skriva en lista =) Den här veckan är fullspäckad varje dag, kommer inte få en lugn stund =) Först ut imorgon är att prova klänningar inför invigningen av butiken Lyckliga Gatan sedan ärenden, samtal, planering och på kvällen blir det två till spännande samtal.


Så nu blir det faktiskt soffan och lite julmust med mina små hårbollar. Kommer ett inlägg senare oxå med lite bilder från plåtningen från i onsdags. Ska bli roligt och få se dem färdiga bilderna sedan =)



/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards