Malin Nordström

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av malin - 16 januari 2013 19:57

Har haft en jätterolig heldag med smink och fotografering. Jag hoppas att tjejerna blir nöjda med bilderna. Nu är det bara en vecka kvar till invigningen av deras butik. Senare ikväll kommer ett litet inlägg om dem. Nu ska jag öppna ett paket från Eleven och sätta datorn på laddning så jag slipper mobilblogga :)


En sak som är säker iaf är att nu börjar det hända grejor! Skit roligt!! :D men även lite nervöst.. Berättar mer senare :)


/Malin..

Av malin - 16 januari 2013 11:45

 

Mascara MaxFactor, p-k0rt på Resia, nagelvårdskit Depend, nagellack Lancome och den obligatoriska facemisten från Make Up Store.



Har ju glömt att berätta vad jag fick för fint i julklapp! Fick bla. dessa prylar på bilden och två par skor, p-kort, pengar och massa mer. En helt underbar jul med andra ord. Men nu längtar jag till sommaren kan jag lova! Vill ha värme och sol tack! Men till dess så kryper jag ner i soffan under en filt, ganska mysigt det oxå. =)



/malin..






Av malin - 16 januari 2013 09:34

Nu sitter jag och väntar på två tjejer som ska komma hit och bli sminkad, och nästan allt är framplockat :) Ska verkligen försöka komma ihåg att ta lite bilder :)

Nu leka lite med Missy som är uttråkad :)


/Malin..

Av malin - 16 januari 2013 00:08

         



Titta vad jag har fått av bästa vännen då! Hur gulligt är inte det?! Hon tyckte att jag skulle få prova på Elf då jag har aldrig har testat deras makeup förut. Det är två bronzer, puder och två rouge och jag kommer testa det redan imorgon, längtar =) Och min gamla necessär har jag redan bytt ut mot denna nya fina istället, att små överraskningar kan göra en så glad! Tack så hemskt mycket Janina! <3




/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards