Malin Nordström

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av malin - 14 januari 2013 23:51

Ny vattenflaska har flyttat in och jag har börjat träna igen. Men inte med vad som helst utan med en stång...jag har börjat med pole dance på Pole Point Studio! En kompis testade och sa att jag måste prova så i söndags snurrade jag på en stång för första ggn och idag har jag träningsvärk i hela kroppen och fyra blåmärken. Men roligt var det! Hoppas på att få en stark och fin kropp nu och lite smidighet skadar ju inte :)

Så nu ska jag ta min onda kropp i säng och se om jag tar mig upp imorgon, Godnatt :)

/Malin..

Av malin - 14 januari 2013 17:15

 

BRILLIANT SMILE WhiteningEVO Mouthrinse


En speciellt framtagen munskölj som är effektiv mot ilningar, isningar, plack och karies. Munsköljen löser effektivt upp ytliga missfärgningar och gör dessa lättare att borsta bort.




OKTOBER BOXEN




I en tidigare box så fick jag tandkrämen från Brilliant Smile och den var helt ok och nu fick jag munsköljen men den var ju så liten! Jag hann inte märka någon skillnad, inte vet jag om det är pga det var en sån liten provflaska eller om den helt enkelt inte var så bra. Det var en bra smak på den, fräsh och så men nä inte kommer jag köpa denna nån fler gång..så tummen ner!



/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards