Malin Nordström

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av malin - 13 januari 2013 13:00

 

COWSHED Cow Pat Moisturising Hand Creme


Mjukgörande handkräm med grapefruktolja och koriander. Brittiska Cowshed gör produkter med oseriösa namn men med högst seriösa, ekologiska ingredienser.



SEPTEMBER BOXEN


I år har mina händer varit jättetorra så det var perfekt när jag fick denna handkräm från Cowshed i GlossyBoxen men tyvärr har jag provat bättre. För det första så tycker jag att den luktade jättekonstigt, passade inte alls min näsa. Sedan så tyckte jag att den var lite väl rinnig, jag tycker att en handkräm ska vara lite mer fast. Kändes som att man var tvungen att smörja fler ggr än när jag använder andra.  Så jag håller fortfarande fast vid att Atrix handkräm från Apoteket är bäst! Ett tips till er med torra händer.



/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards