Malin Nordström

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av malin - 11 januari 2013 23:21

 


Fredagsmys med Cheese Hearts, mums säger jag!! =) Men snart blir det sängen för imorgon blir det jobb.


Sen nästa vecka ska jag sminka en vän och hennes kompis, dem ska ta en bild som dem ska ha i sin nya butik som dem kommer öppna i slutet av januari. Ska skriva ett litet inlägg om dem senare.


Nä sova var det va men först några till cheese hearts...=) Godnatt!



/malin..




Av malin - 11 januari 2013 22:40

 


LA SULTANE DE SABA Ginger Green Tea Body Lotion


Fransktillverkad lyxlotion med grönt te och ingefära. Med en lätt formula tas den snabbt upp av huden och återfuktar på djupet. Inspirerad av orientaliska skönhetsritualer.



 


ANATOMICALS Hot and Fiery B-Movie Body Cleanser


Värm upp kalla vintermånader med denna löddrande duschcreme från ett av våra mest uppskattade varumärken under året. Härligt godisdoftande av cola.



 


SO SUSAN Micronized 8-Hour Eye Shadow Palette


Ögonskuggspalett från nylanserade So Susan med grundaren Susan Chyis favoritnyanser. Perfekt till vinterns festligheter med bas, kontur och highlight som framhäver dina ögon.




 


ZOYA Nailpolish


Mångprisbelönt för bästa hållbarhet och miljötänk (de första som tog bort giftiga ämnen och skapade ett mer naturligt lack). Framförallt älskad för sin trendiga färgskala.




 


ACO Soft Bronze Face Cream


Härligt återfuktande och skyddande samt innehåller Vitamin B3 och Vitamin E. Applicera i ansiktet för en direkt utjämning av hudtonen. Milt parfymerad.





Lite sent men här kommer produkterna jag fick i GlossyBoxen December månad. Och denna gång är jag mest intresserad av att testa lacket från Zoya och ögonskuggspalettern från So Susan. Det har varit lite smink nu i dem senaste boxarna så jag hoppas det kommer lite mer nu till våren. Är lite less nu på alla krämer..



/malin..







Av malin - 11 januari 2013 21:50

 

MARIA NILA STOCKHOLM Kolorit Ocean Spray


Svenska Maria Nila Stockholm har utvecklat en färgbevarande texturspray som ger håret en fyllig struktur och en känsla av saltvattenbad.




 

Lite dålig mobilbild..



AUGUSTI BOXEN




Det här är den andra produkten jag får från Maria Nila i en GlossyBox och jag använder denna flera ggr i veckan. Så fort jag behöver lite struktur i håret så sprayar jag lite i hårbotten. Tycker den är jättebra då den inte blir för kladdig och väldigt lätt att använda. Skulle absolut kunna gå och köpa denna i butik! Tummen upp får den!


Bilden ovan så hade jag sprayat lite i håret och snurrade upp håret i en "bulle" på huvudet och där satt den sen utan en enda hårsnodd eller nål..lääänge  =)



/malin..








Av malin - 11 januari 2013 09:15

 



Hittade två små fynd sist jag var på stan på Gina Tricot. En grå klänning med dragkedja bak på ryggen för 49:- och en blommig blus för 49:-  Ja billigare kan det inte bli...jag är nöjd! =)



/malin..





Av malin - 11 januari 2013 01:31

   

# 04 Fard A Joues





Är så glad! Hittade mitt favorit rouge från The Body Shop på REA, den var nedsatt 50% Ibland har man tur..eller är det tänkt att dem ska sluta med den?! =(



/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards