Malin Nordström

Alla inlägg under maj 2012

Av malin - 8 maj 2012 09:15

     



Har jag världens snällaste kompis eller? Fick en liten present i lördags bara sådär, tack så hemskt mycket! Nagellacket åker nog på till helgen och sedan får sommaren komma så jag kan vifta omkring med mina nya fina fjädrar.


/malin..



Av malin - 7 maj 2012 14:45

 





 


Nu har jag köpt en hårring i silver på HM för 40:- Och jag har nog redan hunnit använt den 3 ggr så den har redan blivit en favorit. Jag har nästan alltid håret uppsatt i tofs så det är roligt att kunna piffa till det ibland.


/malin..



Av malin - 7 maj 2012 08:15

     



Var och handlade på IcaMaxi i lördags och kunde inte motstå denna läpp penna från NYX, dem kostar bara 55:- så det lätt att slänga med en i varukorgen.


NYX 816 Fuschia



/malin..



Av malin - 6 maj 2012 23:15

 


Igår blev Lotta partysugen efter ett spinningpass så då fick man lov att ställa upp som partyvän =) Många men konstiga människor va ute igår.. Men det är alltid roligt att få ha en tjejkväll, komma bort från vardagen och prata lite tjejsnack. För imorgon är det dax för jobb igen. Godnatt!


/malin..



Av malin - 4 maj 2012 15:02

 



Hittade två fina kjolar på HM här om dagen. Och 50:- /st fick jag betala, älskar att fynda!


/malin..


Av malin - 3 maj 2012 23:28

   



Det var dessa 15 penslar som jag fick i paketet från Tradera idag. Dem är till för naglar, så nu kan jag börja göra extra fina naglar i sommar. Hoppas att jag ska hinna inviga dem imorgon, svåraste är bara att komma på vad jag ska måla.. Förslag mottages gärna!


Vet inte om det är så bra kvalitet på dem men jag betalade 52:- för alla så det gör inte så mycket ifall några skulle fungera mindre bra.


Planeringsmötet gick iaf jättebra och till veckan blir det en fotografering. Berättar mer senare för nu måste jag hoppa i säng! Godnatt!


/malin..



Av malin - 3 maj 2012 17:14

 



Fick ett brev nu när jag kom hem från jobbet, en liten Tradera vinst är det. Visar lite senare ikväll för nu måste jag göra mig iordning för ett möte om ett nytt projekt, spännande!



/malin..




Av malin - 1 maj 2012 22:11

   


Fint förpackat i fin låda!



 



MARIA NILA Kolorit Volume Powder


Ett volymgivande pulver som appliceras i torrt hår nära hårbotten. Ger ett snyggt matt resultat.




 



NUXE Rêve de Miel Hand & Nail Cream


Näringsrik och återfuktande handcreme som skyddar och bygger upp torra händer. Stärker, vårdar och återfuktar både hud och naglar.




 



MAX FACTOR False Lash Effect Fusion Mascara


Kombinerar succé-borsten från Max Factors prisbelönta bästsäljare False Lash Effect Mascara med deras mest förlängande formula någonsin.




 



NAILS INC Nail Polish


Nails Inc är ett av Englands mest omtalade och uppskattade nagellacksmärken där alla nagellack är döpta efter kända platser i London.




 



GARNIER BB Cream


Skämmer bort din hud med 5 effekter i 1 enda steg: jämnar ut hudtonen, återfuktar, korrigerar, ger lyster och har SPF 15.




Här har ni dem 5 produkterna som fanns i boxen och det var roligt att jag inte har testat någon av dem innan. Tycker det var jätte bra saker man fick och jag ska börja använda alla produkter på en gång så jag kan komma med en recension sedan. Spännande! Sedan är det så roligt att få hem en lyxig liten present varje  månad!



/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards