Malin Nordström

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av malin - 26 maj 2012 18:08

 


Nu har det kommit upp lite bilder på kläderna från fotograferingen vi hade för några veckor sedan. Det är en fin kreativ tjej som heter Charlotte som nu har startat upp ett företag som heter Life of Lotta och säljer nu kläder, smycken mm. Det finns jättefina klänningar och smycken till bra priser så jag tycker ni ska ta er en titt. Den prickiga klänningen på bilden ovan har jag i min garderob nu och den kommer användas flitigt i sommar, känner mig så söt i den =) Tror hon har lagt ut det mesta, men mer kommer.  


Och jag fick äran att ställa upp som modell och gjorde även hår och makeup och min andra fina och duktiga vän Jeanette ställde upp som fotograf. Nu blir jag sugen på ett nytt projekt igen, en riktig modeplåtning hade ju varit skitroligt! =)


Kläder & smycken: Life of Lotta

Modell, makeup och hår: Malin Nordström

Fotograf: Jeanette Seflin



/malin..






Av malin - 26 maj 2012 10:00

   



Det är svårt att komma på nån present till en människa som har allt och har råd med allt oxå för den delen. Så i år fick moster ett medelpads smycke, ett hänge i guld. Jag har två ringar och dem gillar jag jättemycket, gillar att dem är breda. Det finns ringar, armband, örhängen och hängen mm. i både silver och guld. Och det är min gamla chef som gör dem nu, Per Bengtson har sin butik/verkstad i Blåhuset på Centralgatan 11. Han gör jättefina förlovnings/vigsel ringar och har även lite silver smycken i sin kollektion, nu när jag var där så hittade jag ett jättefint armband, vill ha!! Han gör allt från att tillverka nya smycken till reperationer av gamla, otroligt duktig är han!


Per Bengtson

Centralgatan 11

070-892 11



/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards