Malin Nordström

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av malin - 16 maj 2012 22:14

 



Jag har faktiskt haft ovanligt torra händer och nagelband nu, aldrig haft såhär förut. Så när jag fick denna i Glossyboxen så passade det utmärkt! Så nu har jag använt den ett tag och mina nagelband och händer har blivit mycket bättre, dem är snart återställda. Så den gör verkligen det den ska göra, bra bra! Dock tycker jag att den inte luktar så gott, lite tråkigt för det är alltid trevligt att smörja in sig i nåt som luktar gott. Sedan tycker jag den är lite kladdig på en gång efter man smörjt in sig men det försvinner efter en stund men det är nåt jag la märke till iaf. Så denna får 4 M av mig.



M M M M M



/malin..


Av malin - 16 maj 2012 00:17

     



Såhär blev nagellacket som följde med i Glossyboxen från i april. Märket heter nails inc-"London". Tycker det var lite svår målat och man måste ha minst två lager. Nä man lägger första rundan så känns den inte alls täckande men det blir bättre på andra rundan. Färgen är fin och lacket håller bra så 3 M får den! =)


M M M M M



/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards