Malin Nordström

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av malin - 9 maj 2012 23:09

 



Nu sitter det en trött Malin i soffan kan jag lova! Har haft mycket för mig dem senaste dagarna. Och idag har jag gjort nåt som jag aldrig har gjort tidigare. Berättade förut om ett nytt projekt som var på gång och idag ägde det rum, nämligen en fotografering av kläder som ska säljas på nätet (ska berätta mer om det en annan dag) Men det som var annorlunda idag var att jag stod framför kameran!! Hujeda mig! haha

Trodde jag skulle va nervös och rodna haha, men det gick bra, kändes inte alls konstigt tycker jag. I vanliga fall är jag så obekväm framför kameran men nu vet jag inte alls vad som hände, kändes ganska naturligt. Så jag hoppas att det blev några bra bilder. Kan säga iaf att det är jobbigare än vad man tror att stå modell, att tänka ut nya vinklar och positioner är inte lätt efter 6 h. Men som tur var hade jag duktiga Jeanette som fotograferade.


Sedan är det en gullig tjej som heter Lotta som ska börja sälja kläder och smycken på nätet, men det blir ett inlägg om henne lite senare =)


Nu blir det hopp i säng, så godnatt på er!


/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards