Malin Nordström

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

NEDRÄKNINGEN HAR BÖRJAT

Av malin - 19 januari 2010 11:05

Ja nu är det nära. På fredag morgon åker vi mot mitt nya hem i några månader. Det blir jag, R och Milton som åker. Ja lillräven ska testa att flytta oxå, jag hoppas att det ska gå bra och att han inte ska längta hem. Han brukar nämligen kunna göra det..men det ska väl gå bra. =) Annars sätter jag han på ett tåg hem..hehe =)


Har börjat packat nu iaf. och det går överförväntan, så det är bra. =) Men det blir svårt att välja vilka skor man ska ta med sig..hehe Ska försöka begränsa mig till 2 väskor iaf. haha. =)


3 dagar kvar...



 
 
Sandra

Sandra

20 januari 2010 19:57

Jag ska klippa mig hos en tjej som heter Elin :-) (finns tydligen 2 st, men jag blev tipsad om henne). Jag ska bara toppa håret, eller ta bort det som är nött (vill spara låångt :-D). Kommer nog klippa lugg om jag vågar, har haft det för några år sedan, men vi får se :-) Sen så blir det lite mörkare än nu :-) Ska bli skönt med lite nytt!

Snart är det dags för din "flytt". Hoppas det går toppenbra (vilket det kommer att göra). Ska bli kul o läsa bloggen o höra hur du har det. Lycka till iaf!

Kram Sandra

http://sandraomolly.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 13 maj 2015 14:16

I höst släpper HM en ny skönhets kollektion! Och visst ser det bra ut?! Snygg, lite lyxigare och stilren design, jag gillar det skarpt. Så nu längtar jag lite till hösten. Läppstiften är jag mycket nyfiken på. /Malin.. ...

Av malin - 12 maj 2015 22:01

Igår var sista dagen på utbildningen, helt sjukt va fort tiden har gått! Känns tråkigt att lämna Sthlm o tjejerna nu när man börjat lärt känna varann. Dekoration stod på dagens schema och det var roligt att få testa lite olika tekniker och bara sl...

Av malin - 10 maj 2015 12:46


Idag har jag hemlängtan! Så jobbigt att känna så, får försöka ta mig igenom dagen och sedan är det bara imorgon kvar. Det ska bli så skönt att få komma hem till Robban, hundarna, familjen o vännerna! Och alla sina saker och våran säng! Önska jag kund...

Av malin - 10 maj 2015 09:45

Förra helgen fick jag en ny box med en massa nya godsaker, läpp pennan och skimmerskuggan kommer nog bli favoriter sedan är ansiktsmasken intressant! Nu vill jag ha sommar med bara ben, färg på läpparna och snygga naglar och en uteservering!! Och jus...

Av malin - 9 maj 2015 15:14


Näst sista dagen på utbildningen!!! Vart tog tiden vägen, har bott i Sthlm en månad! Idag så kunde inte min modell komma pga magsjuka, två andra tjejer i klassen fick oxå avbokningar..så idag kollade vi när dem uppe på salongen hade kunder, shit va s...

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards