Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2009

Av malin - 8 oktober 2009 19:10


M: Jag provade faktiskt det imorse och det gick mycket bättre men det verkar vara nåt superlim oxå så det vill inte riktigt släppa ändå, men det får bli som det blir. Det ska ju spacklas sen oxå, så det blir nog bra. Glad 

Av malin - 8 oktober 2009 18:01

  




Gokväll! Idag har jag slitit hela dagen tom. så mycket att nu är det första ggn jag sitter vid datorn idag. Håller fortfarande på i hallen och det var värre än vad jag trodde. Det tar hundra år!! Men nu börjar det gå lite bättre nu har jag ett mål. Och väggen ni ser på bilden är snart klar, sen är det bara alla andra väggar kvar..dvs ganska många..snyft. Så nu måste jag fortsätta, fun..fun..fun..





Av malin - 7 oktober 2009 20:20





Hittade en mixer hos mamma nu som jag tänkte låna hem..Glad Så nu undrar jag om nån vet av nåt bra recept på en nyttig smoothie?? En utan kalcium (mjölkprodukter) och en med nyttig youghurt.




Tänkte att jag skulle försöka äta lite bättre frukost, min mage blir inte så glad på rostade mackor och O´boy hela tiden. Så var så snäll och kommentera om ni har nåt recept eller tips. Tack!



Av malin - 7 oktober 2009 12:45

  


Nu har bror C hjälpt mig lite här hemma, tagit bort lite lister och foder sen har vi försökt riva lite tapet men de sitter som berget! Så det kommer nog ta många dagar innan jag blir klar! Puh!


Nu ska vi bära bort lite skrot sen kl 14 ska vi hämta Emmy på dagis.  Kanske vi hinner med en lunch oxå, vore ju gott. Glad



Av malin - 6 oktober 2009 20:53


'

Jag river tapeten i hallen för fullt, nu jäklar ska vi få ordning på den. Glad Ni får komma upp och titta när det är klart..hehe

Av malin - 6 oktober 2009 18:46

  



Hej hej!! Har nyss kommit hem från Ego, passade på och träna när R åkte iväg och träna, försöker komma upp i hans tempo nu..haha Det börjar gå lite lättare nu så det är skönt. Skulle behövt äta lite bättre oxå men det tvivlar jag på att jag skulle klara av, älskar mat för mycket! Så det kommer väl inte bli några större förändringar på denna kropp.. Men att få lite bättre kondis och bli lite starkare vore ju roligt..


Nu blir det duschen sen fortsätta riva lite tapet, det tar aldrig sluut!!!



Av malin - 6 oktober 2009 10:29

                    




HELGEN:


* promenad med bror C, Emmy, R och hundarna


* våffel frukost med R på söndagen


* hemmagjord pizza och sallad i Matfors


* Emmy provar ny jacka och mina kängor



Tack för en mysig helg!



???

Av malin - 5 oktober 2009 23:06



Varför går det inte att lägga in bilder??

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards