Malin Nordström

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av malin - 9 oktober 2009 23:40



Ja, jag var som sagt iväg på hockey ikväll men redan i första perioden så gör R illa sig i foten, så efter andra perioden så åkte vi på akuten, blev skickad till primärvården som sa att han ska på röntgen imorn. Ja så det var våran fredagskväll + mfeast co.. Hoppas på en bättre dag imorn. Godnatt!

Av malin - 9 oktober 2009 17:54

    



Sist jag var hos mamma och pappa så hade jag lite tråkigt. Mamma hade en massa torkad svamp som jag fick, så jag letade upp glasburkar, band, tyg och lappar och vips så blev det lite roligare med svamp. Själv äter jag inte svamp men håller nu på att lära mig att äta det. Det går faktiskt över förväntan!


Så ikväll får svärisarna 2 burkar, har för mig att dem gillar svamp.



Av malin - 9 oktober 2009 13:55

  



Beställde nåt från Ellos för ett tag sen och då fick man en goddiebag från Maxfactor, en glittrig necesär, svart ögonskugga, spegel, läppstift, och foundation.  Man får alltid bra saker när man betäller från Ellos, antingen saker eller så får man jättebra rabatter. Denna gång fick man även 6st Glamour för en billig peng. Så nu ska jag lägga mig i soffan och läsa nyaste Glamour, härligt! 




Av malin - 9 oktober 2009 12:18

  


Klockan är lunch och jag har redan hunnit tränat, skönt! Nu ska man bara få i sig lite energi oxå, men vad? Blir väl några mackor som vanligt..



Vet inte riktigt vad som händer idag, vi får se. Men ikväll blir det iaf. hockey ute i Njurunda, nån som vill med?? 60:- inträde + varma kläder är ett måste!


Nu lunch!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards