Malin Nordström

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av malin - 12 oktober 2009 16:34

    



Shit vad vi har grejat idag, städat, plockat, rivit och påtat på. Det börjar ta sig..eller det händer nåt iaf. Nu håller jag på att laga en paj, tror det får bli lite broccoli, salami, fetaost, paprika och lök i den..man tager vad man haver! Och lite sallad till den, gott! Sen blir det till att fortsätta greja, och sen ner och träna en sväng (jobbigt) Glad



Bilderna ovan är på mamma och pappas katt Bobo, min lilla kissemiss. Hon är så go! Börjar bli till åren men mysigare och mår bättre än någonsin. När det blir hus, då ska vi ha en katt, mysigaste som finns!!



Av malin - 12 oktober 2009 12:25

  



I lördags åkte mamma och jag och handlade lite blommor, bla. så snodde jag ihop denna ovan..hehe Så nu är det höstfint på balkongen. Köpte även lite nya blommor till köket och sovrummet, får se hur länge dem lever denna gång.


  



Nu blir det frukost och rivning av tapet..later..



Av malin - 12 oktober 2009 00:04

    



Gokväll..eller det är ju natta nu...


Idag har jag iaf. haft en jätte mysig dag, jag R och hundarna var på småhundsträffen idag för första ggn och det gick verkligen över förväntan! haha Träffade R kompis och alla var jättetrevliga så dit kommer vi nog gå så ofta vi kan!


Sen åkte jag och Hanna till Lotta och firade vårt lilla födelsedagsbarn..hehe Vi fick god mat (tacos) och cupcakes efter, mumma. Och nu sitter jag i soffan och slöar, måste gå och lägga mig så jag orkar riva tapet imorn..


Men iaf. så har jag tänkt köpa en liten laptop typ som den ovan, pappa köpte den nyss till mamma, fin va?? Har provanvänt den i helgen och den verkar funka bra. Så det kan blir en sån. Ska vänta ett tag till innan jag köper en..behöver den ju inte förens nästa år egentligen..


Jaja, nu blir det sängen så godnatt, hörs imorn!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards