Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2009

Av malin - 15 oktober 2009 10:00

  



Shit vad trött jag är! Var på pappas jobb strax efter 07 så det kanske är därför. Ligger och myser med hundarna i soffan men nu måste jag åka och hämta R. Så vi hörs lite senare.


Ps. Senare idag kommer det hända lite..tråkigt och spännande på samma gång..haha



Av malin - 14 oktober 2009 23:25

          



Har glömt och visa tårtan jag gjorde till Missy Glad Korv och pastej tårta med gurka och hamburgekött. Kan säga att den blev populär! Sen fick hon en ny leksak som hon verklgien gillar. Vill att man ska kasta den hela tiden. Så jag tror hon gillade sin första födelsedag. hehe =)

Av malin - 14 oktober 2009 17:48



Det har varit ännu en dag fylld med tapetrivning, så tråkigt! Men nu är det klart, så skönt!! Nu ska det bara slipas lite sen är det dax för spackling. Tack bror C för att du har hjälpt till så mycket!


Nu är det lite ärenden som måste fixas, later!


Av malin - 14 oktober 2009 00:03


  



Ikväll har vi sett Transformers 2, och alltså åhh vad jag gillar dem. Dem där är verkligen Malin-filmer! Undra om det kommer en trea, nån som vet? Och hur bra är inte Optimus Prime och Bumblebee, och roligt att se nya karaktärer som "the twins".


Love it!



Av malin - 13 oktober 2009 23:52

  



Det är denna donna som har jag min blogg finare, tack så mycket Linda! Skrattande



Av malin - 13 oktober 2009 18:33





  




Hej hej! Har haft fullt upp hela dagen! Bror C ringde och väckte mig imorse sen for jag och hämtade upp han för att sedan åka hem till mig och riva tapeter..hehe Hallen gjorde jag och R klar igår, och idag började vi med matplatsen. Hann med ganska mycket.



Och nu är vi i Matfors, har käkat middag och ska nu åka in till stan för att titta på ett par däck till bilen, fun.. Sen tror jag vi far till bror M och tittar på film, härligt!


Sitter och käkar kaka nu..hehe gott och jag får lite julkänsla..(är nån julkrydda i kakan) Mycket mysigt, men nu måste vi röra på oss, hörs nog lite senare! Kram



Av malin - 12 oktober 2009 16:34

    



Shit vad vi har grejat idag, städat, plockat, rivit och påtat på. Det börjar ta sig..eller det händer nåt iaf. Nu håller jag på att laga en paj, tror det får bli lite broccoli, salami, fetaost, paprika och lök i den..man tager vad man haver! Och lite sallad till den, gott! Sen blir det till att fortsätta greja, och sen ner och träna en sväng (jobbigt) Glad



Bilderna ovan är på mamma och pappas katt Bobo, min lilla kissemiss. Hon är så go! Börjar bli till åren men mysigare och mår bättre än någonsin. När det blir hus, då ska vi ha en katt, mysigaste som finns!!



Av malin - 12 oktober 2009 12:25

  



I lördags åkte mamma och jag och handlade lite blommor, bla. så snodde jag ihop denna ovan..hehe Så nu är det höstfint på balkongen. Köpte även lite nya blommor till köket och sovrummet, får se hur länge dem lever denna gång.


  



Nu blir det frukost och rivning av tapet..later..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards