Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2009

Av malin - 24 oktober 2009 22:28

  


Dem visade en "jul film" på tvn förut och jag blev så sugen på att lyssna på Jill Johnson "The christmas in you" som är världens bästa julskiva! Hon sjunger julsånger så bra och vid jul så går denna om och om igen.



Av malin - 23 oktober 2009 18:19

  


Är lite sugen på att prova dessa, många som redan har dem, men dem är så jäkla coola. Får se om dem finns i butik, dem var slut i min stl på hemsidan..


---------------------------------------------------------------------------------------------------


Bild lånad från Hannaojohn



Av malin - 23 oktober 2009 14:55

  


Äntligen fredag!! Skönt att ha helg igen måste jag säga, fast man inte har nåt planerat. Jag skulle kunna komma på massor att göra men utan pengar blir det svårt. Får hitta på massa roligt nästa helg istället.



Men istället får man sno ihop nån god middag och lite snacks till Idol..om karln orkar se det vill säga. Gissar på att han hellre vill se en film.. Glad


Vad tycker ni om Milton på bilden då? Han ser lite elak ut med tuggbenet i munnen, eller hur? hehe Glad Men han är faktiskt världens snällaste hund!  



Av malin - 23 oktober 2009 11:07

    


Förra veckan köpte jag dessa på Trudes. Hårspray och mousse och en inpackning från Disp. Har bara provat inpackningen än så länge och jag är väl inte så jätte nöjd, tycker att man var tvungen att ta så mycket för att den skulle verka. Så det känns som om den kommer ta slut på en gång. Inpackningar ska vara dryga! Så jag hoppas att sprayen och moussen är bättre.



Av malin - 22 oktober 2009 23:23

  


Ligger i sängen med datorn och går igenom Tradera, har inte varit där på evigheter så nu ligger det en hel del på minneslistan. Nice. M&M är med och har nyss fått lite levergodis, mycket gott. Och nu fick dem ett varsitt tuggben, deras kväll är räddad!


Själv tror jag att jag ger upp för idag, så godnatt!


Av malin - 22 oktober 2009 18:11

Håller på tvätta..själv..finns inget värre! Dessutom är det 3 st ikea påsar med tvätt, varför?? Måste försöka tvätta lite oftare! Ska snart gå ner igen, men först ska jag äta kött, klyftpotatis och beá..själv..inte roligt heller, men vad jag gör man..





Av malin - 22 oktober 2009 12:01

  


Idag fyller min kära mamma år, stort grattis till dig! Hoppas ni får det trevligt i Norge. Vi ses när du och pappa kommer hem! Kram kram!



Av malin - 22 oktober 2009 11:20



Sitter i sängen nu med datorn, med Milton upptryckt bredvid mig och Missy ligger under täcket vid fötterna, mysigt. Det var inte nå roligt väder idag, så idag blir det lungt. Har även tvätt tid kl 16 och jag gruvar mig redan. Tvätta och dammsuga är det värsta jag vet..


Vi var iaf. in på Nordljus en sväng igår och vi hittade lite småsaker, får se om vi åker dit i helgen och köper nåt. Såg att dem höll på packa upp en massa saker så förhoppningsvis är det uppe i helgen.


Nu väntar jag på älskling ska komma hem och äta lunch, skynda jag är hungrig!!

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards