Malin Nordström

Alla inlägg under juni 2009

Av malin - 21 juni 2009 16:38














.

.

.

.





















Har inte nå bra bilder att bjuda på nu..alla är gamla och som ni redan har sett..men så fort grabbarna kommer hem så ska dem få lägga in lite nya bilder på datan..det blir bra det. Kika in lite senare igen..













Av malin - 21 juni 2009 16:15













.

.

.

.















Hej..nu är jag utvilad och redo för att blogga igen..=) Sitter ute på altan nu och myser med hundarna.




Har haft det jätte bra med god mat och dryck..hm..känns som om jag skriver på ett vykort nu..haha jaja, midsommar blev hyffsad lugn, jag var helt förstörd, trött som ett troll. Men det var trevligt. Idag har det varit jättevarmt, grabbarna är ute på havet och jag tänkte måla naglarna snart..







Annars då..jo vi har tagit många fina kort med bror M´s kamera så dom tänkte jag lägga ut snart. Testade att snappa upp ett nät nu och jag lyckades väldigt bra må jag säga, gick fint på en gång nu. Tänk om jag hade vetat det tidigare..








Nä, nu ska jag hjälpa mamma med maten..återkommer snart.










Av malin - 16 juni 2009 18:32










.

.

.

.









Slänger in en bild på alla som vi tog för nån vecka sen..var ju tvungen att testa web kameran..och den funkade.. Milton tyckte väl inte att det var så roligt..





















Av malin - 16 juni 2009 18:23








.

.

.

.










Tänkte att jag skulle hinna med ett snabbt inlägg nu, har inte suttit vid datorn på nästan en vecka, känns lite konstigt. Men nu är det bara 2 dagar kvar sen blir det semester..vi åker till Norge på torsdag efter jobbet och blir där hela nästa vecka. Tänkte ta med datorn så förhoppningsvis så blir det mer uppd. då.






Har ju lite nya saker att visa, bla. ett par skitsnygga skor som min Janne hittade ;) Blev en snabb beställning på nätet.. sedan har jag även en ny mobil...som jag inte orkat använda än..hehe lat kallas det.. Ja, sen en massa nya smycken och klockor..sweet!






Ja, och nu ska jag fortsätta med mina måsten som måste hinnas med innan vi dra iväg och det är många. Vet inte hur jag ska hinna med allt. Och Lotta försök håll fast din bror en vecka till..hehe ;) vill, vill, vill.






Ska försöka återkomma så fort som möjligt..




Av malin - 12 juni 2009 21:56













.

.

.

.













Jobbar nästan 12 timmar om dagen nu, därför blir det dåligt med uppdatering. Har mycket i huvudet som ska ut nu. Och det här med att komma ihåg allt är inte alltid lätt, och tiden är inte på min sida. Det är helt enkelt väldigt mycket just nu, men det blir snart bättre tider. Hoppas ni förstår. Nu ska jag jobbar vidare sen ska jag försöka sova lite..vi får se hur det går med det...tjao!








.

.

.

.



Av malin - 10 juni 2009 22:18










.

.

.

.















...att R ska komma med mat från MAX, hur gott?? Mycket gott. Jag syndar  igen och jag älskar det, jag älskar att synda..det känns som jag.












later..



Av malin - 10 juni 2009 11:18











.

.

.

.
















Jag fick mina skattepengar igår..hur sweet!? Ojaa...



...men snart är dem väl slut..buhu..eller?





.

.

.

.








Av malin - 10 juni 2009 10:05















.

.

.

.













Klänning från R (MQ)


































Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards