Malin Nordström

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av malin - 25 juni 2009 17:25








.

.

.

.

















Lite röd...lite brun..som förhoppningsvis blir bara brun senare..
























Av malin - 25 juni 2009 17:19











.

.

.

.





















Nu har jag bränt mig lite på baksidan oxå, trevligt! Förstår inte att man aldrig lär sig!! Det är ju inte svårt att smörja in sig lite..fast vi hade iof. inget att smörja in oss med.. Så nu ska jag försöka dränka in mig i lotion varje dag så kanske jag slipper fjälla?! Och sen har jag tittat ner mest så jag har en vit hals..snyggt.. Jaja, allt kan inte gå som man vill. Jag har iaf. haft en mysig dag med mamma, solat och legat och löst korsord i nästan 4 timmar..haha





Nu blir det snart mat, mums..









































Av malin - 25 juni 2009 11:06








.

.

.

.
















Ny dag igen! Dagarna går alltid så fort när man är ledig. Men nu har jag nyss fikat klart frukosten och tänkte bege mig ut för att sola baksidan. Strålande väder idag igen, skönt! Orkade inte färga håret igår men idag måste jag få det gjort. Grabbarna är som vanligt ute på havet, och mamma och jag är hemma och solar med hundarna.



Hörs senare!











Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards