Malin Nordström

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av malin - 24 juni 2009 23:52












.

.

.

.









Sitter och vet inte riktigt vad jag ska göra..grabbarna är ute på havet och åker båt, å jag och mamma har tittat på hm.com och hittat allt för många rea-fynd..inte bra. Fast vi höll oss ifrån att beställa.












::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Till lilla Janne som blir bara yrare och yrare: Tror du måste ta och kolla upp minnet =P Ska köpa en kamera så kanske vi kan få till hyffsade bilder i fortsättningen.. Tack för vattningen, snart är jag hemma men när är du hemma?? =) Miss you!! Jasså toka, så nu måste man ut och leta en present oxå, trodde jag skulle få vila jag..hehe =) Hoppas du har det bra, hälsa med dig! kram kram kram


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::








Nä, det blir väl till att lösa lite korsord då..tjao!











Av malin - 24 juni 2009 19:07









.

.

.

.













Jag har köpt en ny ring, en ros...and i love it!


















Av malin - 24 juni 2009 16:33









.

.

.

.










Nätet försvann för oss igår, typiskt! Men nu har jag hittat det igen, perfekt! Idag har jag bara legat och solat hela dagen, mycket skönt så nu är jag röd-brun på framsidan. Tänkte steka andra sidan imorn, så jag hoppas på bra väder. Annars händer det inte så mycket, tänkte färga håret ikväll, så det blir lite mörkare.





Vi fick besök av en katt i helgen, en katt med fem tår, hur söt?? =)










Nu blir mat, hungrig..












Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards