Malin Nordström

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av malin - 2 juni 2009 22:43













.

.

.

.




















Nu ska vi gå ut på den sista promenaden för idag, sen ska vi hoppa ner i sängen och få en god natts sömn, hoppas jag iaf. =)









Imorn ska jag visa vad det låg i paketet från HM. Nä, nu måste jag ta mig upp ur soffan, hörs imorn! Godnatt!




/malin..








Av malin - 2 juni 2009 19:05













.

.

.

.





 Mycket fina skor som tyvärr inte fanns kvar i min stl..snyft..





Fina sandaler med nitar, finns även i brunt.








 Skitsnygg enkel klänning med dragkedja bak och med fina axlar!








Söt liten klänning






Vill ju ha en svart långklänning och denna kan jag tänka mig!





Snyggt fodral som inte fanns i min stl..











Fanns några nya godbitar på HM. Så nu måste jag titta lite nogare nån dag så kanske det blir en beställning, eller vad säger du mamma? =)


Ska även hämta ett paket på OKQ8 sen när jag ska hem,tror det ska vara från HM, spännande! Tror det ligger ett par sandaler där till mig.. Visar senare..











/malin..





















































































Av malin - 2 juni 2009 11:21








.

.

.

.
























Hoppas verkligen att vi får tillbaka värmen som var i helgen, hundarna mös som bara den, jag oxå. Äntligen är sommaren här! Sweet!







/malin..


























Av malin - 2 juni 2009 09:59










.

.

.

.


























I lördags invigde jag min långklänning som jag köpte förra året på Cubus i Norge..haha Tog ett tag innan den åkte på. Nu har jag fåt lite smak för den dära lång saken. Så nu skulle jag vilja en helsvart och en i ljust. Dax att leta..










/malin..







































Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards