Malin Nordström

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av malin - 4 juni 2009 19:48








.

.

.

.


















Yes, jag hann fynda lite idag på BikBok, det var 50% på hela butiken idag, kom hem med tre saker..tre överdelar..tre nya favoriter..visar senare.










/malin..








Av malin - 4 juni 2009 19:42









.

.

.

.



















Ja, dem var väl ungefär dessa 2 bilder som togs på mig i söndags på morsdag..inte vackra precis. Men jag kan tillägga att jag satt och lekte med Emmy oxå..hon fick oxå smaka på limen..tyckte den var lite sur.. =) Men ville ändå smaka hela tiden..söt!






Även att jag har ett linne på huvudet..varför vet jag ej..







/malin..




















Av malin - 4 juni 2009 10:10












.

.

.

.

















...som är snodde från Sara..=) Hoppas det inte gör nåt..vi tog ju inga själv. Så för er som läser båda blir det lite uppdatering nu..



Mamma fick en klocka av oss.. 




Sara njöt i solen..=)





Emmy vill ha farfars jordgubbar..




Alltid lika god middag..





Bror M och Rob




Kom med på ett hörn jag med..





Sen fick småfisarna smaka lite glass..



Grillmästaren!



Mmm..majskolv..





Hej, hej..


















Hoppas du blev nöjd med klockan mamma! Kram





/malin..






















Av malin - 4 juni 2009 08:35








.

.

.

.


















Sitter och väntar på att besiktningskillarna ska komma, är trött. Känns som att det inte blev så många timmar sömn inatt. Kan ha och göra med att vi inte kom i säng förens efter kl 01.00












Hundarna är oxå trött...eller inte Missy hon ligger och tuggar på ett ben som en galning..förstår inte att det kan vara så gott. Men det är bra för tänderna, så tugga på!










Nä, nu ska jag måla naglarna lite, later..







/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards